داوکمیکالز چشم‌انداز سه ماه سوم 2020 را بهبود بخشید

داوکمیکالز چشم‌انداز سه ماه سوم 2020 را بهبود بخشید
(سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹) ۰۹:۳۴

داوکمیکالز برآورد خود درباره درآمدهای درسه ماه سوم امسال این شرکت را به‌دلیل افزایش تولید محصولات مورد نیاز صنایع بسته‌بندی، مواد نگهدارنده و تجهیزات محافظت شخصی و پزشکی افزایش داد.

به گزارش نیپنا به نقل از آی‌سی‌آی‌اس، هوارد آنگرلایدر، مدیر ارشد امور مالی داوکمیکالز در کنفرانس مواد اولیه جهانی موسسه «کردیت سوئیس» اعلام کرد که انتظار دارد درآمدهای سه ماه سوم این شرکت آمریکایی در پی بهبود پویایی بازارهای کلیدی نهایی و پلی‌اتیلن نسبت به برآورد پیشین افزایش می‌یابد.

داوکمیکالز پیش‌بینی می‌کند که درآمدهای سه ماه سوم این شرکت پیش از کسر بهره، مالیات، استهلاک و استهلاک (EBITDA) به حدود یک میلیارد و 250 میلیون می‌رسد.

فرانک میتچ، تحلیلگر موسسه تحقیقاتی فرمیوم، در یادداشتی تحقیقاتی آورده است که راهنمای جدید نشان دهنده افزایش حدود یک میلیارد دلاری نسبت به درآمد سه ماه دوم است و اجماع کنونی بر سر یک میلیارد و 100 میلیون دلاری است.

در راهنمای روزآمد انتظار افت 75 میلیون دلاری در پی توقف کارخانه‌های تولیدی پس از وزش طوفان شدید دریایی لورا وجود دارد.

داوکمیکالز در پی بهبود مداوم تدریجی در صنعت بسته‌بندی، تولید مواد نگهدارنده و تجیهزات پزشکی مراقبت شخصی در کنار افزایش قیمت پلی‌اتیلن در پی بالا رفتن هزینه مواد اولیه در اوایل سه‌ماه سوم، بهبود بنیان‌های بازار، پایین ماندن سطح ذخیره‌سازی‌ها و تأثیر طوفان «لورا» بر عرضه، چشم‌انداز خود برای درآمدها را بهبود بخشید.

تعداد بازدید : ۲,۹۵۴