افزایش همکاری‌ میان هلدینگ خلیج‌فارس و بانک ملت

افزایش همکاری‌ میان هلدینگ خلیج‌فارس و بانک ملت
(دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹) ۰۹:۵۱

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و بانک ملت با هدف ارتقای سطح همکاری‌ها، تفاهم‌نامه‌ همکاری امضا کردند.

به گزارش نیپنا به نقل از شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، براساس این تفاهم‌نامه که بین محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت و جعفر ربیعی، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس امضا شد، سطح همکاری‌های متقابل در زمینه‌های اعتباری و گشایش اعتبارات اسنادی افزایش می‌یابد.

جعفر ربیعی، مدیر عامل هلدینگ خلیج‌فارس در آیین امضای این تفاهم‌نامه همکاری از بانک ملت به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین بانک‌های تجاری کشور نام برد و گفت: ارتباط بین هلدینگ خلیج‌فارس و بانک ملت همیشه بر اساس رابطه بُرد - بُرد بوده و تجربیات گذشته نیز نشان می‌دهد که پرونده‌های اعتباری پتروشیمی‌ها کمترین مطالبات را در سیستم بانکی کشور ایجاد کرده است.

محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت نیز در آیین امضای این تفاهم‌نامه با اشاره به این نکته که هلدینگ خلیج‌فارس یکی از مشتریان مهم و راهبردی بانک است، تأکید کرد: بانک ملت تمایل دارد همچنان به عنوان بانک نخست هلدینگ خلیج فارس به همکاری‌های خود با این پتروشیمی بزرگ کشور ادامه دهد.

وی با بیان اینکه در امضای هرگونه تفاهم‌نامه بین دو طرف باید مقررات و دستورعمل‌های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران رعایت شود، تصریح کرد: بانک ملت همواره در تعامل با مشتریان ارزنده خود انعطاف‌پذیری کامل را از خود نشان داده است و همکاری‌های بانک ملت با حوزه انرژی و نفت و گاز کشور سابقه‌ای طولانی و درخشان دارد.

تعداد بازدید : ۲,۹۷۸