در شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد

سومین نشست هم اندیشی بررسی الزامات قانونی شرکت های توسعه ای

سومین نشست هم اندیشی بررسی الزامات قانونی شرکت های توسعه ای
(یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۹) ۱۳:۰۶

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این نشست به وضعیت کنونی صنعت پتروشیمی و برنامه ریزی های انجام شده به منظور توسعه هوشمند این صنعت اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، سومین نشست هم اندیشی بررسی الزامات قانونی شرکت های توسعه ای عصر دیروز (شنبه، 29 شهریورماه) با حضور بهزاد محمدی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، هوشنگ فلاحتیان، معاون برنامه ریزی وزارت نفت، عزت اله اکبری، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، امیربیات ترک، معاون وزیر صنایع و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، خداداد غریب پور، معاون وزیر صنایع و رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و محسن صالحی نیا، معاون وزیر صنایع و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران برگزار شد.

هوشنگ فلاحتیان، معاون برنامه ریزی وزارت نفت در این نشست با تأکید بر اینکه ابتدا مدل یک شرکت آرمانی توسعه ای باید تشکیل شود، اظهار کرد: یک سازمان توسعه ای باید با توجه به سیاست های جهانی و داخلی کشور، قوانین بالادستی و تجربیات موفق و ناموفق به الگوی مطلوب دست یابد.

عزت اله اکبری، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در این نشست، تصریح کرد: ما در بحث قانونگذاری همکاری لازم را با سازمان های توسعه ای برای پیشتازی در سطح منطقه و بین الملل خواهد داشت.

خداداد غریب پور، معاون وزیر صنایع و رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران نیز دستیابی شرکت ملی صنایع پتروشیمی به فناوری MTP را یک افتخار ملی عنوان کرد.

امیربیات ترک، معاون وزیر صنایع و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران نیز در این نشست تصریح کرد: ایدرو با توجه به تجربیات در اجرای پروژه های نفتی بسیار علاقمند به همکاری در اجرای طرح های پتروشیمی است.

تعداد بازدید : ۱,۹۲۰