در سال 2020 ثبت شد

افت بیش از 2 درصدی تولید محصولات شیمیایی سنگاپور

افت بیش از 2 درصدی تولید محصولات شیمیایی سنگاپور
(چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹) ۱۲:۵۲

تولید محصولات شیمیایی سنگاپور در ژوئیه سال 2020 میلادی نسبت به دوره مشابه پارسال، 2.4 درصد کاهش یافت.

به گزارش نیپنا به نقل از آی‌سی‌آی‌اس، داده‌های رسمی نشان می‌دهد که مجموع تولید محصولات پتروشیمی سنگاپور در ژوئیه سال جاری میلادی نسبت به دوره مشابه پارسال با 2.4 درصد افت روبه‌رو بوده است، در حالی که این رقم در مقایسه با کاهش 11.7 درصدی ماه ژوئن حکایت از کند شدن روند کاهش تولید دارد و این شرایط در پی کاهش تولید بخش‌های تخصصی و نفتی پدید آمده است.
هیئت توسعه اقتصادی در بیانیه‌ای اعلام کرد که بخش پتروشیمی در ماه ژوئیه امسال از رشد 11.5 درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته میلادی برخوردار بوده است، اما تولید دیگر بخش‌های شیمیایی با کاهش روبه‌رو بوده است.
هیئت توسعه اقتصادی اعلام کرد: تولید در یگر بخش‌های شیمیایی سنگاپور در ژوئیه سال جاری میلادی نسبت به دوره مشابه سال گذشته میلادی 15.2 درصد کاهش یافت، در حالی که دیگر بخش‌های تخصصی و نفتی هر کدام با 16 درصد افت روبه‌رو شد و این شرایط در پی تعطیلی‌های ناشی از اجرای عملیات تعمیرات و نگهداری دوره‌ای و کاهش سفارش‌های صادرات به‌دنبال شیوع ویروس کرونا رخ داده است.
در هفت ماه نخست سال جاری میلادی، تولید کلاسترهای مواد شیمیایی نسبت به دوره مشابه سال 2019 میلادی پنج درصد افت نشان می‌دهد.
صادرات محصولات پتروشمی سنگاپور در ماه ژوئیه نسبت به دوره مشابه پارسال 26.8 درصد کاهش یافت.
تعداد بازدید : ۲,۱۱۱