تلاش برای تولید حداکثری پتروشیمی در سال جهش تولید

تلاش برای تولید حداکثری پتروشیمی در سال جهش تولید
(چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹) ۱۰:۲۳

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: صنعت پتروشیمی ایران در سال جهش تولید دستاوردهای ارزشمندی را رقم زده است و تلاش برای افزایش حداکثری تولید باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

نماینده بوشهر در مجلس شورای اسلام در گفتگو با خبرنگار نیپنا، اظهارکرد: افتتاح فاز نخست  پتروشیمی بوشهر می‌تواند به توسعه و رفع مشکلات مردم منطقه و ارزآوری برای کشور کمک کند گفت: صنعت پتروشیمی ایران در مسیر توسعه خود نیازمند حمایت بیشتری است تا به اهداف خود دست یابد.

عبدالکریم جمیری، نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که با همت نیروهای توانمند صنعت نفت در حوزه‌های مختلف، دشمن نتوانست جلوی اقدامات ایران را در حوزه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی بگیرد، گفت: امروز شرایط ما بسیار پیچیده‌تر از گذشته است و بسیاری از موارد را به دلیل پیچیدگی آن نمی‌توان بیان کرد. امروز مواجه با تحریم‌های گسترده هستیم، اما ما مأمور به انجام وظیفه در عرصه تولید و جهش تولید خواهیم بود که نمونه آن تولید حداکثری در محصولات های پتروشیمی است.

وی افزود: وظیفه کسانی که در این صحنه نقش‌آفرین هستند بسیار دشوار خواهد بود، از این رو باید قدر نیروهای خدوم و زحمتکش عرصه تلاش در حوزه صنعت نفت گاز،پالایش و پتروشیمی دانسته شود.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم با تاکید بر اینکه مردم در کنار این صنایع باید احساس آرامش داشته باشند، عنوان کرد: باید هرچه بیشتر به سمت تولید محصولات نهایی در صنعت پتروشیمی حرکت کنیم، صنعت پتروشیمی می‌تواند در روند رو به رشد توسعه اقتصادی کشورمان نقش‌آفرین باشد و توسعه این صنعت در بالادست و نیز بخش‌های پایین‌دست، اشتغال‌زایی مطلوبی را به همراه خواهد داشت

تعداد بازدید : ۲,۹۰۶