افزایش فروش در بازار پی‌ و ی‌ سی آمریکا و کانادا

افزایش فروش در بازار پی‌ و ی‌ سی آمریکا و کانادا
(دوشنبه ۲۷ اَمرداد ۱۳۹۹) ۱۱:۲۷

حجم فروش محصول پی‌وی‌سی در بازارهای آمریکا و کانادا از رقم تولید فراتر رفته و این شرایط سبب محدودیت در صادرات شده است.

به گزارش نیپنا به نقل از آی‌‌سی‌آی‌اس، توازن بین تقاضا و تولید پلی وینیل کلراید (PVC) در ایالات متحده و کانادا برهم ریخته است و این شرایط نگاه فعالان بازار برای ادامه سال 2020 میلادی با ابهام روبه‌رو می‌کند.

براساس آمارهای اولیه یک گروه صنعتی، فروش ماهانه رزین پی‌وی‌سی در بازارهای داخلی ایالات متحده آمریکا و کانادا با افزایشی قابل توجه روبه‌رو شد به طوری که این رقم در ماه ژوئیه از میانگین پنج‌ساله فراتر رفت و این موضوع سبب کاهش حجم صادرات و ذخیره‌سازی‌ها شده است.

براساس گزارش شورای شیمی آمریکا با استفاده از داده‌های جمع‌آوری شده ازسوی موسسه مشاوره والت (Vault Consulting)، تولید محصول پی‌وی‌سی در ایالات متحده آمریکا و کانادا در حدود سطوح میانگین مانده است و بعضی از تولیدکنندگان هم‌اکنون سطح تولید خود را محدود کرده‌اند و تولید کلرآلکالی نیز سبب کاهش تقاضا برای محصول کاستیک سودا مایع شده است.

آمارها نشان می‌دهد، در پی افزایش عرضه تولیدکنندگان به مشتریان داخلی، صادرات محصول پی‌وی‌سی با کاهش روبه‌رو شده است و تخصیص محموله‌ها به بازارهای صادراتی نیز محدود شده است.

یک تولیدکننده بزرگ در آمریکا درباره افزایش تقاضا در داخل گفت: با این شرایط می‌توان به احیای شرایط اقتصادی خوش‌بین بود.

این تولیدکننده اعلام کرد که فروش محصول پی‌وی‌سی در ماه ژوئیه از تولید فراتر رفت و حدود هفت روز از مقدار فروش از سطح ذخیره‌سازی‌ها کاهش یافته است.

تعداد بازدید : ۲,۸۸۰