سی سالگی ورود آزادگان سرفراز به ایران

سی سالگی ورود آزادگان سرفراز به ایران
(یکشنبه ۲۶ اَمرداد ۱۳۹۹) ۱۳:۱۱

آئین گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، آیین گرامیداشت و تجلیل از آزادگان سرافراز شرکت ملی صنایع پتروشیمی امروز یکشنبه(26 مردادماه) با حضور بهزاد محمدی معاون وزیرنفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، اعضای هئیت مدیره و نیز جمعی از مدیران این شرکت برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در سی امین سالروز ورود  آزادگان سرافزار به میهن گفت:  ما همواره قدردان و سپاسگزار رشادت ها، صبوری و فداکاری های شما بزرگواران هستیم و امید است که همواره در تمامی عرصه ها سربلند  باشید.

وی ادامه داد:   آزادگان با تحمل شرایط سخت در دوران اسارت فداکاری های زیادی را انجام دادند  و پاسداشت حرمت این روز باید با ید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان این که حضور همکاران آزاده در شرکت ملی صنایع پتروشیمی سبب خیر و برکت است گفت: باید درک درستی از شرایطی که شما در آن قرار داشتید به وجود آید و موضوع های ارزشی پاسداشت شود.

همچنین رضا باباپور رئیس امور ایثارگران با ارائه گزارشی از وضعیت آزادگان صنعت پتروشیمی اظهارکرد: در حال حاضر 15 نفر از آزادگان سرافراز در شرکت ملی صنایع پتروشیمی مشغول به فعالیت هستند.

حجت الاسلام محسن محمد پور رییس شورای اقامه نماز و امور روحانیون شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز در سخنانی با تکریم جایگاه والای  آزادگان با تبریک سالروز ورود آزادگان به کشور گفت: این روز در تاریخ انقلاب یک روز مهم و خاطره انگیز به شمار می رود و باید نقش  این دلاوران در تمام زمینه ها را مورد تقدیرقرار داد.

و ی تصریح کرد:  هر آزاده ای می تواند یکی از نقش آفرین های مهم در سازمان ها و شرکت ها باشد و آزادگان مقاومت و صبوری را در میان همکاران خود تبیین کنند.

درپایان این مراسم با اهدای لوح از آزادگان شرکت ملی صنایع پتروشیمی تقدیر به عمل آمد.

تعداد بازدید : ۲,۹۳۱