ارزش آفرینی برای فرهنگیان با تکمیل زنجیره پایین دستی متانول

ارزش آفرینی برای فرهنگیان با تکمیل زنجیره پایین دستی متانول
(پنج شنبه ۱۶ اَمرداد ۱۳۹۹) ۱۳:۵۶

مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ گفت: این هلدینگ تلاش دارد تا با استفاده از سرمایه فرهنگیان و تولید، صادرات و ارزآوری و همچنین تکمیل زنجیره پایین دستی متانول برای فرهنگیان و معلمان ارزش آفرینی کند.

به گزارش خبرنگار نیپنا ، مرضیه شاهدایی مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ امروز پنج شنبه(16 مردادماه)  در آیین بهره برداری از طرح پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه جزییات طرح را تشریح کرد و گفت: ساخت این مجتمع از سال ۹۵ با دریافت لایسنس هالدور تاپسودانمارک  برای تولید ۱۶۵۰ هزار تن متانول در سال آغاز شد  و با سرمایه گذاری 600 میلیون دلاری اکنون به تولید رسیده است و این مجتمع در این مدت کوتاه  و با ۱۴ میلیون نفر کار سخت و بدون حادثه امروز بصورت رسمی بهره برداری می‌شود.

شاهدایی ادامه داد: در این مجتمع ۷۰۰ نفر بصورت مستقیم اشتغال دارند که روزانه ۵ هزار تن متانول تولید خواهد کرد. البته تولید مجتمع از هفتم خرداد ماه آغاز شده است.

وی  برخی دیگر از طرح های هلدینگ پتروفرهنگ را تشریح کرد و گفت: ۳ واحد دیگر متانول در حال ساخت است که پتروشیمی سبلان تا پایان سال بهره برداری خواهد شد.

مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ ادامه داد: با کمک و حمایت دولت طرح‌هایی در زمینه تکمیل زنجیره ارزش متانول در دست اقدام داریم که منجر به تولید اتیلن و پروپیلن با ارزش افزوده خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما در پتروفرهنگ تلاش داریم که با استفاده از سرمایه فرهنگیان، تولید، صادرات و ارزآوری برای کشور و همچنین سودآوری و ارزش آفرینی برای معلمان و فرهنگیان داشته باشیم

تعداد بازدید : ۳,۷۵۷
Loading