لزوم تقویت تفکر تولید پایدار در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

لزوم تقویت تفکر تولید پایدار در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی
(دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹) ۱۳:۳۷

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: برای توسعه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تقویت تفکر تولید پایدار از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، مجمع عمومی سالانه سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی امروز( دوشنبه 30 تیرماه ) به ریاست بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و با حضور دیگر اعضا برگزار شد.

پس از ارائه گزارش عملکرد سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از سوی امید شهیدی نیا مدیرعامل این منطقه ، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به نقش مهم و تاثرگذار این منطقه در تولید محصولات پتروشیمی و ضرورت تقویت روحیه توسعه ای گفت: وضعیت زمین هایی که در اختیار برخی شرکت ها قرار گرفته و فعالیتی در آنها انجام نمی شود باید هر چه زودتر شفاف شده و تعیین تکلیف شود و شرکت هایی که در حال فعالیت هستند و عملیات اجرایی طرح های خود را با جدیت انجام می دهند حمایت شوند.

در ادامه مجمع در اجرای ماده 101 قانون تجارت و ماده 9 اساسنامه سازمان ، مجمع عمومی عادی سالانه سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برای رسیدگی به ترازنامه، صورت حساب سود و زیان و عملکرد سال تشکیل و گزارش عملکرد مطلوب توسط حسابرس مستقل و بازرس قانونی قرائت شد.

در پایان این جلسه تصمیمات و تکالیف مجمع به تصویب اعضا رسید.

مجمع عمومی سالانه برای رسیدگی به صورت های مالی و گزارش عملکرد و استماع گزارش بازرس قانونی تشکیل می شود.

تعداد بازدید : ۲,۸۵۵