مجوز واردات PVC به پتروشیمی غدیر با هدف تنظیم بازار

مجوز واردات PVC به پتروشیمی غدیر با هدف تنظیم بازار
(پنج شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹) ۱۶:۰۳

رئیس دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی گفت: بر اساس مصوبه کمیته تنظیم بازار ، پتروشیمی غدیر مجوز واردات 5 هزار تن PVC را دریافت کرد.

مرضیه طهماسبی در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهارکرد: دفتر توسعه صنایع پایین دستی با همکاری دیگر سازمان ها و ارگان های ذیربط با جدیت به دنبال تنظیم بازار است و در این راستا با هدف کاهش التهاب در بازار PVC به پتروشیمی غدیر مجوز داده شد تا اقدام به واردات 5 هزار تن از این محصول با هدف تنظیم بازار کند.

طهماسبی با اشاره به این که حفظ منافع تولید کنندگان و مصرف کنندگان واقعی محصولات پتروشیمی به عنوان یک راهبرد مورد توجه ویژه دفترصنایع پایین دستی قرار دارد، گفت : همانطور که بارها اعلام شده است اعلام دقیق نیاز واقعی بازار از سوی تعاونی های تامین نیاز و انجمن های تخصصی مصرف کننده محصولات پتروشیمی می تواند بازار را با آرامش بیشتری همراه سازد.

رئیس دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی گفت: عرضه، تقاضا، قیمت و سیاست گذاری تنظیم بازار از ارکان تنظیم بازار محصولات پتروشیمی است و طبق ابلاغیه ستاد تنظیم بازار، فروش محصولات پتروشیمی فقط باید در بورس انجام شود .

وی ادامه داد: همچنین  مشکلات برقی که منجر به توقف تولید پتروشیمی غدیر شده است  بزودی مرتفع و این مجتمع پتروشیمی حداکثر تا پایان  امروز به مدار تولید بر خواهد گشت.


تعداد بازدید : ۳,۲۳۵