افزایش تولید پی‌وی‌سی روسیه در نیمه نخست 2020

افزایش تولید پی‌وی‌سی روسیه در نیمه نخست 2020
(سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹) ۱۳:۰۹

تولید پی‌وی‌سی روسیه در نیمه نخست سال 2020 میلادی نسبت به مدت مشابه سال 2019 یک درصد افزایش یافت.

به گزارش نیپنا به نقل از آی‌سی‌آی‌اس، موسسه ام‌آر‌سی اسکن‌پلاست در گزارشی اعلام کرد: مجموع تولید محصول پلی‌ونیل کلراید (پی‌وی‌سی) غیرمخلوط روسیه در نیمه نخست سال جاری میلادی به 509 هزار و 300 تن رسید، به‌طوری که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته میلادی یک درصد افزایش نشان می‌دهد.

تولید پی‌وی‌سی غیر مخلوط روسیه در ماه ژوئن سال جاری میلادی 77 هزار و 200 تن بوده است، در حالی که این رقم در ماه پیش از آن (مه) 81 هزار تن بود، این اتفاق در پی توقف غیرمنتظره کارخانه شرکت کاستیک‌ ولگاگراد و توقف تولید برنامه‌ریزی نشده شرکت باشکر سودا برای انجام عملیات تعمیر و نگهداری رخ داد.

مجموع تولید پلیمر روسیه در نیمه نخست سال جاری میلادی به 509 هزار و 300 تن رسید، در حالی که این رقم در دوره ماشبه پارسال 502 هزار و 600 تن بود، در این دوره زمانی تنها سه تولیدکننده تولید خود را افزایش دادند، در حالی که شرکت باشکیر سودا تولید محصول پی‌وی‌سی خود را کاهش داد.

شرکت راس‌ونیل در ماه ژوئن امسال 28 هزار و 500 تن پی‌وی‌سی تولید کرد، مقدار تولید امولوسیون پی‌وی‌سی این شرکت در دوره مورد بررسی 2 هزار و 300 تن بوده است، در حالی که این رقم در ماه مه 29 هزار و 900 تن بود.

مجموع تولید سوپانسیون پی‌وی‌سی ‌راس‌ونیل در نیمه نخست سال جاری میلادی به 177 هزار و 100 تن رسید، در حالی که این رقم در دوره مشابه پارسال، 166 هزار و 800 تن بود.

شرکت سایانسکخیم‌پلاست در نیمه نخست سال جاری میلادی به‌طور میانگین 165 هزار تن پی‌وی‌سی تولید کرده است، در حالی که این رقم در دوره مشابه پارسال 162 هزار و 500 تن بود. این شرکت در ماه گذشته میلادی 27 هزار تن سوپانسون پی‌وی‌سی تولید کرده بود، در حالی که این رقم در ماه که ماه مه 27 هزار تن بود.

شرکت باشکر سودا در اواسط ماه مه و ژوئن واحد تولید پی‌وی‌سی خود را به دلیل اختلال در عرضه اتیلن، تعطیل کرد، به‌طوری کخه مجموع تولید نهایی این شرکت در ماه ژوئن به 15 هزار تن رسید، در حالی که این رقم در ماه مه 22 هزار تن بود.

میانگین تولید رزین شرکت باکشر‌سودا در نیمه نخست سال جاری میلادی 130 و 700 تن بوده است، در حالی که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال پنج درصد کاهش نشان می‌دهد.

کارخانه کاستیک‌ولگاگردا در ماه‌های مه-ژوئن ظرفیت تولید خود را به دلیل انجام عملیات تعمیر و نگهداری متوقف کرد، در پی این توقف، تولید پی‌وی‌سی این شرکت طی ماه‌های مه و ژوئن به ترتیب به یکهزار و 500 و پنج هزار و 900 تن رسید.

مجموع تولید رزین کارخانه کاستیک‌ولگاگردا در نیمه نخست امسال به 36 هزار و 500 تن رسید، در حالی که این رقم در مدت مشابه پارسال، 36 هزار تن بود.

موسسه ام‌آرسی از شریکان موسسه آی‌سی‌آی‌اس است که در زمینه انتشار خبرهای پلیمری و گزارش‌های قیمتی از روسیه، اوکراین، بلاروسی، ازبکستان و قزاقستان فعالیت می‌کند

تعداد بازدید : ۳,۳۰۷