تقاضا برای پروپان چین افزایش می‌یابد

تقاضا برای پروپان چین افزایش می‌یابد
(یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹) ۱۲:۲۱

میانگین بهره‌گیری از ظرفیت تولید واحدهای هیدروژن‌زدایی پروپان چین در ماه ژوئن با 4 درصد افزایش به 85 درصد رسید، این شرایط سبب افزایش تقاضا برای این محصول چین می‌شود.

به گزارش نیپنا به نقل از پلاتس، محاسبات موسسه اس اند پی گلوبال پلتس بر مبنای داده‌های موسسه جمع‌آوری اطلاعات جی‌ال‌سی (JLC) چین نشان می‌دهد که میانگین بهره‌گیری از ظرفیت تولید واحدهای هیدروژن‌زدایی پروپان چین از رقم 81 درصد در ماه مه به 85 درصد در ماه ژوئن رسید.

داده‌های موسسه جمع‌آوری اطلاعات جی‌ال‌سی (JLC) چین نشان می‌دهد که افزایش بهره‌گیری از ظرفیت تولید واحدهای هیدروژن‌زدایی پروپان چین در ماه ژوئن به دلیل افزایش بهره‌گیری از ظرفیت تولید دو واحد هیدروژن‌زدایی پروپان پس از پایان عملیات تعمیر و نگهداری رخ داده است، اگر چه دیگر واحدهای هیدروژن‌زدایی پروپان ظرفیت بهره‌گیری از تولید خود را به دلیل مشکلات فنی کاهش داده‌اند.

منابع اعلام کردند: آمارها حاکی از آن است که واحد هیدروژن‌زدایی پروپان تیانجان بوهای در شمال چین پس از مدتی ناپایداری در عملیات، ظرفیت بهره‌گیری از تولید خود را دو برابر کرد و از 40 درصد در ماه مه به 80 درصد در ماه ژوئن رساند.

آمارها حاکی از آن است که واحد هیدروژن‌زدایی پروپان یانتای وان‌هو پس از پایان عملیات تعمیر و نگهداری برنامه‌ریزی شده در دهم ژوئن (21 خردادماه) در استان شرقی شاندونگ چین نیز ظرفیت بهره‌گیری از تولید خود را از رقم 39 درصد در ماه به به 50 درصد در ماه ژوئن رساند.

موسسه اس اند پی گلوبال پلتس گزاش داد: این واحد در فاصله 14 ماه مه تا دهم ژوئن برای انجام عملیات تعمیر و نگهداری از پیش تعیین شده فعالیت خود را متوقف کرده بود.

تعداد بازدید : ۳,۲۵۷