تعلیق گریدهای سهمیه بهین یابی در صورت عدم ثبت از فردا

تعلیق گریدهای سهمیه بهین یابی در صورت عدم ثبت از فردا
(شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹) ۱۲:۵۱

رئیس دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی گفت: با هدف کنترل بازار و به ویژه بازار PVC در صورت عدم ثبت گرید های مورد نیاز، سهمیه های بهین یابی متقاضیان از سوی وزارت صمت تعلیق می شود.

 مرضیه طهماسبی در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهارکرد: امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت  اقدام کننده برای تعلیق سهمیه ها است و دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی نیز پیگیراجرای آن است .

رئیس دفترتوسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی ادامه داد: دفتر توسعه صنایع پایین دستی با همکاری دیگرمتولیان امر به دنیال تنظیم و شفافیت کامل بازاراست و در این مسیر کاهش هفتگی درصدی سهمیه بهین یاب از اول خرداد از سوی وزارت صمت ، درصورت عدم ثبت حواله فروش فصل پاییز اعمال شده است .

 وی افزود: لزوم برگشت ارز حاصل از صادرات کامپاوند سازان به سامانه نیما  نیز از دیگراقدام های انجام شده در راستای تنظیم بازاراست .

رئیس دفترتوسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی با اشاره به این که حفظ منافع تولید کنندگان و مصرف کنندگان واقعی محصولات پتروشیمی به عنوان یک راهبرد مورد توجه ویژه دفترصنایع پایین دستی قراردارد، گفت : همانطور که بارها اعلام شده است اعلام دقیق نیاز واقعی بازاراز سوی اتحادیه های تامین نیاز و انجمن های تخصصی مصرف کننده محصولات پتروشیمی می تواند بازار را با آرامش بیشتری همراه سازد.

 

تعداد بازدید : ۵,۲۴۳