سهامداران صبور باشند

سهامداران صبور باشند
(یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹) ۱۳:۲۱

سهامداران در بورس تهران با توجه به چشم انداز مثبت این بازار باید صبور باشند و منافع بلند مدت را در سرمایه گذاری های خود مورد توجه قرار دهند.

امیرکریمی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهارکرد: بورس تهران در ماه های اخیر میزبان  ورود سهامداران جدیدی بوده است و مردم مشارکت مطلوبی در بازار سرمایه داشته اند اما باید در نظر داشته باشند که نوسان در بازار با توجه به رخدادهای مختلف طبیعی است و باید با نگاهی بلند مدت به بورس نگاه کرد.

وی با اشاره به این که سهامداران باید صبور باشند، تصریح کرد: خوشبختانه زیر ساخت های مناسبی در بورس وجود دارد و بورس تهران با توجه به قابلیت های خود می تواندیک محل مطمئن برای سرمایه های مردم به شمار آید اما باید با مطالعه وبررسی تمام جوانب، سرمایه گذاران به بورس ورود کنند .

کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر این که بازار پول و سرمایه مکمل یکدیگر عمل می‌کنند، گفت: تقویت بازار سرمایه در نهایت به نفع بازار پول خواهد بود و باید همه ارکان اقتصادی کشور از بازار سرمایه حمایت کنند.

کریمی افزود:  سهامداران نگران سرمایه های خود نباشند، بازار سرمایه بازاری سودآور و پربازده است و همواره بورس مکانی برای سرمایه گذاری میان مدت و بلند مدت است نه کوتاه مدت، بنابراین سهامداران از افت و خیز اخیر نگران نباشند.

وی با بیان این که بورس فرصت مناسبی برای سپرده گذاری سرمایه های  سرگردان مردم است، گفت:  شرکت های قدرتمندی در بورس حضور دارند و بطور کلی می توان گفت که  بزرگان صنعت ایران مانند پتروشیمی ها یا شرکت های پالایشی در کنار بانک ها یا صنایع فلزی نبض بازار را در دست دارند بنا بر این می توان گفت که بهترین تامین مالی برای حوزه تولید، بورس است که نسبت به سایر حوزه ها بسیار مناسب تر است. 


تعداد بازدید : ۳,۹۶۴