پیام تبریک معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مناسبت عید سعید فطر

پیام تبریک معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مناسبت عید سعید فطر
(شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹) ۱۱:۵۳

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به همه کارکنان صنعت پتروشیمی تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است : 

همکاران گرامی صنعت پتروشیمی

فرا رسیدن عید سعید فطر را به همه شما تلاشگران صنعت اول کشور تبریک می گویم.

بر کسی پوشیده نیست که رمضان امسال، آزمونی دشوار و بزرگ بود. بحران کرونا در چند ماه اخیر همه مناسبات جهان را تحت تأثیر قرار داد و چرخه اقتصادی را با دشواری‌های بی‌نظیری روبرو کرد. در صنعت پتروشیمی ایران این بحران،‌ می‌توانست آثار زیان‌بار بسیاری در پی داشته باشد اما با تلاش همه کارکنان صنعت پتروشیمی، پویایی این صنعت گران‌سنگ ادامه پیدا کرد و قلب تپنده اقتصاد حتی یک لحظه نایستاد.

این وظیفه خطیر و مسئولیت مهم که بحمدالله نتیجه‌بخش و اثربخش بوده است،‌ در این ماه مبارک، هم‌پای طاعات و عبادات خالصانه، نصب‌العین همه همکاران ما بوده است.

 صمیمانه امیدوارم که خداوند بزرگ، طاعات، عبادات و خدمات همه همکاران عزیزمان در خانواده بزرگ پتروشیمی را قبول نموده و اجر این خدمات را نصیب همه گرداند.

در پایان بار دیگر فرا رسیدن عید سعید فطر را به همه روزه‌داران خوان مبارک حضرتش،‌ تبریک می‌گویم. خوشا به سعادت آنان که عید واقعی این ماه، عید آنان است و در پیشگاه باری‌تعالی سری بلند و آبرویی افزون دارند.

شاد و سلامت و موفق باشید.

 

بهزاد محمدی

معاون وزیر نفت ومدیر عامل شرکت ملی پتروشیمی

تعداد بازدید : ۹,۲۶۴