تقدیر استاندار خوزستان از نقش پتروشیمی ها در‌ ایفای مسئولیت های اجتماعی

تقدیر استاندار خوزستان از نقش پتروشیمی ها در‌ ایفای مسئولیت های اجتماعی
(سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۱۱:۱۲

استاندار خوزستان از فعالیت پتروشیمی های واقع در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در زمینه ایفای مسئولیت های اجتماعی تقدیر کرد.

به گزارش نیپنا به نقل از  روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، استاندار خوزستان در نشست با جمعی از مدیران روابط عمومی، ضمن اشاره به ایفای نقش مسئولیت اجتماعی پتروشیمی، از خدمات ارزشمند شرکتهای پتروشیمی مستقر در این منطقه تقدیر کرد و اقدامات اخیر این صنعت را بی بدیل دانست. 

  شریعتی در ادامه به تبیین حوزه ماموریت و نقش خطیر روابط عمومی ها در برقراری ارتباط موثر با جامعه پیرامونی و جلب رضایت مندی مردم توسط دستگاه ها  پرداخت. 

در بخشی از این دیدار، سرپرست روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، ضمن قدردانی از اهتمام ویژه استاندار در برگزاری این مراسم، به طرح دیدگاه ها و نقطه نظراتی در خصوص خدمت رسانی پتروشیمی به مجموعه شهری، با نگاه توسعه ای پرداخت. 

محسن ادیبی، که دبیر کارگروه توسعه متوازن شهرستان بندرماهشهر نیز هست، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد کارگروه توسعه متوازن، گفت: یکی از اقدام اخیر استانداری در ایجاد کارگروه توسعه متوازن شهرستان بندرماهشهر ارزشمند بود و تاثیر زیادی در هدفمند کردن اعتبارات و تخصیص منابع شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی داشت. 

وی، توجه به بخشهای کشاورزی، راههای روستایی، مسکن محرومان، اشتغالزایی خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و توجه به آموزش و فن آموزی را از محورهای احصا شده کارگروه عنوان کرد و افزود: تمرکز به مناطق کمتر توسعه یافته و کمک به توازن توسعه از مهمترین کارکردهای کارگروه توسعه متوازن شهرستان بندرماهشهر است. 

ادیبی، خواستار نقش آفرینی بیشتر دستگاههای اجرایی در‌تخصیص اعتبارات و منابع به شهرستان ماهشهر شد و‌گفت: پتروشیمی ها بازوی کمکی دستگاههای اجرایی در‌مسیر توسعه متوازن هستند. 

وی سپس به شرح کاملی از خدمات صنعت پتروشیمی در راستای مبارزه با کرونا پرداخت و خاطر نشان کرد: همگرایی بسیار خوبی در بین مدیران صنعت در نگاه توسعه ای به شهرستان وجود دارد.



تعداد بازدید : ۲,۶۳۸