در پی راه‌اندازی ایمن تحقق یافت؛

ثبت رکورد 26 میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه در پتروشیمی لردگان

ثبت رکورد 26 میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه در پتروشیمی لردگان
(دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۰۹:۳۲

مدیر عامل پتروشیمی لردگان از ثبت رکورد بیش از 26 میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه در پیش راه اندازی کامل این شرکت خبر داد .

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی پترول محسن محمودی، مدیرعامل پتروشیمی لردگان این ثبت رکورد در پتروشیمی اروه لردگان را افتخاری برای صنعت پتروشیمی دانست و افزود : آمارها و شاخص های HSE ( ایمنی ، بهداشت و محیط زیست ) نشان دهنده این است که توجه لازم به این مقوله مهم در سطح شرکت وجود دارد. 26 میلیون نفر ساعت بدون حادثه عملیاتی ثبت شده و امیدواریم بعد از راه اندازی شرکت این رکورد را افزایش دهیم .
وی گفت: سال ۹۹ که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان "جهش تولید" نامگذاری شده است در واقع ادامه سال رونق تولید و مکمل اهداف عالیه آن است؛ انشالله با راه اندازی پتروشیمی اوره لردگان به نتایج و اهداف حداکثری نامگذاری سال ۹۹ نیز دست پیدا کنیم.
مدیرعامل پتروشیمی اوره لردگان اضافه کرد: جهش تولید بسترساز جهش اشتغال صنعتی و رفع بیکاری جوانان به شمار می‌رود.
وی اضافه کرد: التزام همگانی به قواعد و مقررات بهداشت، ایمنی و محیط زیست و رعایت شایسته اصول و الزامات ایمنی ،دقت و مسئولیت پذیری کارکنان از مهم ترین عوامل در بهبود شاخص های HSE و ثبت رکورد ساعت کار بدون حادثه در این مجموعه می باشد.
محمود ی گفت : در راه‌اندازی این شرکت و در چارچوب یک نظام مدیریت HSE با رویکردی پیشگیرانه به پایش و ارزیابی عملکرد عناصر مختلف سیستمی پرداخته و با اجرای کارآمد و اثربخش آن همراه با بازخورد برای بهبود مستمر در راستای نیل به اهداف کلان مجموعه در حرکت هستیم.
طبق برآورده های انجام شده وضعیت سیستم ایمنی شرکت رضایتبخش است و با مفاد استانداردهای جهانی هم خوانی لازم را داد و این شرکت در وضعیت سبز قرار دارد و این شرکت در راه اندازی ( که هم اکنون در حال انجام است ) را بدون حادثه در کارنامه خود دارد .
وی در پایان خاطر نشان کرد : "ایمنی همراه با کار" کلید واژه‌ای است که در قالب آن می‌توان نیازهای فزاینده در صنعت برای افزایش بهره‌وری، صیانت از نیروی انسانی، حفاظت از محیط زیست، به روش صحیح و مناسب و حفاظت از سرمایه ها و اعتبار سازمان را محقق ساخت.
پتروشیمی اوره لردگان یکی از شرکت های زیرمجموعه پترول است که تولیدات این مجتمع اُوره و آمونیاک بوده و ظرفیت تولید سالانه آن 1073 هزار تن اُوره و 677 هزار تن آمونیاک است که بخش عمده‌ای از آمونیاک تولیدی برای تولید اُوره در داخل مجتمع مصرف می شود و 74 هزار تن به صورت مازاد برای عرضه مستقیم به بازار در نظر گرفته شده است.
عمده‌ترین کاربرد آمونیاک در تولید انواع کودهای شیمیایی است. آمونیاک را می‌توان هم به صورت مستقیم به عنوان کود شیمیایی به کاربرد و هم در تولیدموادی‌ مانند نیترات آمونیوم،سولفات آمونیوم، مونوآمونیوم فسفات، دی آمونیوم فسفات و اوره و دیگر کودهای شیمیایی از آن استفاده کرد.



تعداد بازدید : ۲,۸۳۱