تاکید شرکت ملی صنایع پتروشیمی بر اجرای پروتکل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا

تاکید شرکت ملی صنایع پتروشیمی بر اجرای پروتکل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا
(چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۱۴:۰۴

مدیر HSE و دبیر کمیته شرایط اضطراری شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر لزوم اجرای پروتکل های بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: تمامی پروتکل های ابلاغی باید با جدیت اجرایی شود.

داود عمادی در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهارکرد: با توجه به تداوم شیوع بیماری کرونا در کشور که همچنان تهدیدی جدی برای سلامت شاغلان و فعالان صنعت پتروشیمی به شمار می  رود اجرای سختگیرانه دستورالعمل بازگشت به کار کارکنان با در نظر گرفتن تمامی شرایط پیشگیرانه باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی افزود:ضروری است که کلیه شاغلان اعم از رسمی، قراردادی و پیمانکاری در سامانه غربالگری و پایش بیماری کرونا صنعت نفت ثبت نام کنند،  همچنین ضروری است کارکنان اقماری در شرکت ها 3 روز قبل از عزیمت به محل کار خود  ، ضمن تکمیل اطلاعات در سامانه بهداشت و درمان صنعت نفت برای ارزیابی سلامت خود  به مراکز مربوطه در شهر های خود مراجعه کنند.

مدیر بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به همکاری و تعامل مطلوب هلدینگ ها و شرکت های پتروشیمی در مقابله با بیماری کرونا تصریح کرد:  تمامی شرکت های پتروشیمی ملزم به رعایت دستورالعمل های فاصله گذاری هوشمند هستند.

به گزارش نیپنا ، مدیر HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی پیشتر با بیان این که حفظ آمادگی جهت پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری درتمام ابعاد ضروری است گفته بود: شرکت ملی صنایع پتروشیمی با ابلاغ دستورالعمل های پیشگیرانه به کلیه شرکت های پتروشیمی و تاکید ویژه بر تشکیل کمیته های شرایط اضطراری، کاهش حضور و میزان مواجهات و شناسایی گروه های آسیب پذیر خواستار اجرای جدی مصوبات کمیته ها و حفظ هوشیاری صنعت در شناسایی و کنترل موارد مشکوک شده است و باید به این نکته اشاره کرد که شرکت ها اقدام های لازم را معمول کرده اند.

تعداد بازدید : ۲,۶۳۳