تداوم تاثیر شیوع ویروس کرونا بر صنعت پتروشیمی امریکا

تداوم تاثیر شیوع ویروس کرونا بر صنعت پتروشیمی امریکا
(سه شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۱۳:۱۸

شرکت آمریکایی دوپوینت در پی تضعیف شدید تقاضا ناشی از محدودیت‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، عملیات تولید در بخشی از تاسیسات خود را متوقف کرد و سرمایه‌گذاری در طرح‌های جدید را کاهش داد.

به گزارش نیپنا به نقل از خبرگزاری پلاتس،  شرکت آمریکایی دوپوینت، تولیدکننده جهانی مواد شیمیایی روز دوشنبه (یکم اردیبهشت‌ماه) اعلام کرد که عملیات تولید در تاسیسات خود را متوقف کرده و بعضی از سرمایه‌گذاری‌های خود در طرح‌های توسعه‌ای را به دلیل بحران اقتصادی جهان و تردیدها پیش‌روی اوضاع مربوط به شیوع ویروس همه‌گیری جهانی کرونا، کاهش داده است.

شرایطی از قبیل کاهش تقاضای صنایع خودروسازی و اوضاع کنونی بخش‌های نفت و گاز متاثر از شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن، شرکت آمریکایی دوپوینت را دچار این وضع کرده است.

اد برین، مدیرعامل شرکت آمریکایی دوپوینت روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: در پی گسترش ویروس همه‌گیری جهانی کرونا، تردیدها درباره شرایط بازارها و مصرف‌کنندگان نهایی محصولات همچنان باقی است.

وی افزود: ما به پیشبرد ابتکارهای خود برای بهبود سرمایه در گردش خود ادامه می‌دهیم، اما بعضی از سرمایه‌گذاری‌ها را به تاخیر انداخته‌اییم و کاهش تولید داشته‌ایم.

دوپونیت اشاره‌ای به اینکه فعالیت کدام یک از تاسیسات خود را متوقف کرده است، نکرد.

این شرکت محصولاتی برای صنایع خودروسازی، بخش‌های ورزشی و سفر، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، بیمارستان‌ها و تولیدات صنایع انرژی، تولید می‌کند.

تعداد بازدید : ۲,۰۱۵