توزیع دومین مرحله مایع ضد عفونی کننده آب ژاول در منطقه عسلویه

توزیع دومین مرحله مایع ضد عفونی کننده آب ژاول در منطقه عسلویه
(چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸) ۱۵:۰۲

شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و پاکسازی منطقه پارس و محیط پیرامونی آن، در مرحله دوم ۲۲ هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده آب ژاول توزیع کرد.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد در این مرحله همانند مرحله  نخست، این مواد با همکاری منطقه ویژه انرژی پارس، فرمانداری‌ها، شوراهای شهر و روستا، ادارات و گروه‌های جهادی برای پاکسازی و ضدعفونی کردن منطقه مورد استفاده قرار می گیرد.

مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد در حاشیه  توزیع مرحله دوم آب ژاول در منطقه با تاکید بر ضرورت همکاری و همیاری همه ی مجموعه های فعال در منطقه در مقابله با این بیماری فراگیر گفت: شرکت پازارگاد به عنوان عضوی از خانواده ی بزرگ پارس جنوبی همواره خود را ملزم به همراهی با مردم نجیب این منطقه در مصائب و مشکلات دانسته است‌.

 یاسری همچنین یادآور شد: بزودی از طرف شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد پارچه های اسپان باند جهت تولید تعداد ۱۶۰ هزار عدد ماسک در سطح منطقه توزیع خواهد شد.

گفتنی است توزیع مرحله  نخست ماده ضدعفونی کننده آب ژاول با استقبال بسیار خوبی از سوی سازمان ها و مجموعه های مختلف دولتی و نهادهای مردمی مواجه شد و به شکل مطلوبی نیز در سطح منطقه مورد استفاده قرار گرفت.

تعداد بازدید : ۲,۹۷۳