کمک 2 میلیارد ریالی پتروشیمی کرمانشاه برای مبارزه با ویروس کرونا

کمک 2 میلیارد ریالی پتروشیمی کرمانشاه برای مبارزه با ویروس کرونا
(یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸) ۱۷:۵۳

پتروشیمی کرمانشاه در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود و با هدف خدمت رسانی به مردم استان کرمانشاه مبلغ 2 میلیارد ریال را برای کمک به مبارزه با ویروس کرونا اختصاص داد.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه، در پی شیوع ویروس کرونا و نیاز بیش از پیش استان به اقلام بهداشتی و پزشکی برای مقابله با این ویروس، شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود و با هدف خدمت رسانی به مردم شریف استان کرمانشاه مبلغ 200 میلیون تومان را به این امر اختصاص داد.

حسین صباغ مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه تصریح کرد : با درایت مدیریت ارشد استان این مبلغ صرف تهیه تجهیزات مورد نیاز پزشکی و کمک به مبارزه با ویروس کرونا خواهد شد.

وی همچنین با بیان اینکه تا کنون هیچ مورد مشکوکی از ابتلا به کرونا در کارکنان شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه گزارش نشده است ابراز داشت که این شرکت از همان ابتدا با تشکیل جلسات کمیته بحران و اتخاذ تصمیمات مهم و اجرای پروتکل های بهداشتی در این خصوص و استفاده از همه ی پتانسیل های موجود در شرکت گام های موثری در جهت مقابله با این ویروس برداشته است.

تعداد بازدید : ۲,۷۵۸