توزیع ۱۳۰۰ تن آب ژاول از سوی پتروشیمی کارون در 7 استان کشور

توزیع ۱۳۰۰ تن آب ژاول از سوی پتروشیمی کارون در 7 استان کشور
(چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸) ۱۱:۱۸

مدیرعامل پتروشیمی کارون گفت: ۱۳۰۰ تن آب ژاول غلیظ شده معادل ۱۳ میلیون لیتر رقیق شده در ۷ استان کشور توزیع شده است که از این میزان ۱۰ میلیون لیتر در استان خوزستان و ۳ میلیون لیتر در سایر استان ها بوده است.

 به گزارش خبرنگار نیپنا، نشست آنلاین  مدیرعامل پتروشیمی کارون برای تامین آب ژاول برای کمک به بهبود پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با اصحاب رسانه برگزار شد.

علیرضاصدیقی زاده در مورد میزان تولید آب ژاول و مقدار توزیع شده آن گفت: آب ژاول یکی از محصولات فرعی پتروشیمی کارون است که در گذشته ۲۰ تن در روز تولید میشد که به دلیل شرایط کنونی ظرفیت تولید آن را به ۱۰۰ تن در روز افزایش دادیم که این میزان غلیظ است و محصول قابل استفاده معادل یک میلیون لیتر رقیق شده است و از ۱۳ روز پیش عملیات توزیع این محصول آغاز شده است

مدیرعامل پتروشیمی کارون تصریح کرد:  بصورت کلی ۱۳۰۰ تن غلیظ شده معادل ۱۳ میلیون لیتر رقیق شده در ۷ استان کشور مانند فارس، خوزستان، لرستان، خراسان، تهران توزیع شده است . از این میزان ۱۰ میلیون لیتر در استان خوزستان و ۳ میلیون لیتر در سایر استان ها بوده است.

وی افزود :هیچ گونه محدودیتی برای تحویل آب ژاول به هیچ نهادی وجود ندارد و در کوتاه ترین زمان از اعمال تقاضا از طریق نمابر یا پیام رسان واتس آپ به شماره ۰۹۳۵۶۱۳۲۰۴۳  اقدامات برای ارسال محموله انجام می شود. امکان دریافت تقاضا در جنوب کشور و تهران وجود دارد و آب ژاول در پتروشیمی کارون در  سایت دو منطقه اقتصادی ماهشهر در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

صدیقی زاده با اشاره به زمان تولید این محصول در پتروشیمی کارون گفت: تا زمان پایان بیماری کرونا از کشور تولید آب ژاول را ادامه خواهیم داد و ظرفیت تولید نیز افزایش خواهد یافت. این ماده ضدعفونی کننده بصورت گسترده در دسترس افراد قرار می گیرد و نسبت به مواد ضد عفونی دیگر در کشور ارزان تر نیز است ستاد بحران کشور نیز از این اقدام استقبال کردند.

مدیر عامل پتروشیمی کارون در مورد اقدامات صورت گرفته در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر در راستای مسئولیت اجتماعی خاطرنشان کرد: در شورای راهبردی ماهشهر تاکنون ۵ میلیارد تومان در راستای مسیولیت اجتماعی در این حوزه هزینه شده است و ۱۲ هزار لیتر توسط بسیج مردمی در روستاهای اطراف ماهشهر توزیع شده است.

وی در مورد همکاری پتروشیمی های منطقه در راستای تولید آب ژاول خاطرنشان کرد: پتروشیمی اروند به عنوان تامین کننده ماده اولیه تولید آب ژاول پتروشیمی کارون همکاری مطلوبی با ما داشته اند. و شورای راهبردی و کارگروه بحران ماهشهر از تمام توان خود برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در کشور استفاده می کند.

تعداد بازدید : ۳,۰۳۵