کاهش فروش شرکت بی‌ای‌اس‌اف در سال 2019 میلادی

کاهش فروش شرکت بی‌ای‌اس‌اف در سال 2019 میلادی
(دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸) ۱۳:۰۷

شرکت بی‌ای‌اس‌اف، آلمان، اعلام کرد به‌دلیل افت تولید و قیمت، فروش این شرکت در سال 2019 با کاهش نسبت به سال گذشته به 59.3 میلیارد یورو رسید.

به گزارش نیپنا. به نقل از مجله بریتیش پلستیکس، شرکت بی‌ای‌اس‌اف، تولیدکننده مواد شیمیایی آلمان، اعلام کرد به‌دلیل افت تولید و قیمت، فروش این شرکت در سال 2019 میلادی با اندکی کاهش نسبت به سال گذشته به 59.3 میلیارد یورو رسید.

به‌دلیل کاهش سهم بخش‌های کالا و مواد شیمیایی، درآمد این شرکت پیش از کسر موارد ویژه با 1.7 میلیارد یورو افت نسبت به سال گذشته به 4.5 میلیارد یورو رسید.

مارتین برودرمولر، رئیس هیئت‌مدیره شرکت بی‌ای‌اس‌اف، گفت: علیرغم شرایط سخت بازار، درآمد همه بخش‌های پایین‌دستی را افزایش دادیم. متأسفانه، این امر نتوانست کاهش فروش موادشیمیایی پایه را جبران کند.

بی‌ای‌اس‌اف در بخش پایین‌دستی پیشرفت خوبی را نسبت به سال گذشته تجربه کرده و به‌دلیل کاهش هزینه‌ها، تأثیر مثبت واحد پولی و سود بیشتر، درآمد شرکت در هر دو بخش پیش از کسر سود و مالیات با رشد قابل‌توجهی همراه بوده است.

برودرمولر افزود: ما از سال 2019 برای اجرای راهبردهای شرکت در زمینه انرژی، اهداف و سرعت خود استفاده کردیم.

وی  گفت: ما سال جدید را با ایجاد تغییراتی در شرکت، کاهش پیچیدگی صنعتی، کارآمد کردن اجرا و ساده کردن فرآیندها آغاز کرده‌ایم.

تعداد بازدید : ۲,۲۹۰