ثبت رکورد جدید تولید در شرکت پلی پروپیلن جم

ثبت رکورد جدید تولید در شرکت پلی پروپیلن جم
(سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸) ۰۸:۵۳

شرکت پلی پروپیلن جم موفق به دستیابی به رکورد تولید سالیانه شد.

به گزارش نیپنا به نقل از  روابط عمومی شرکت پلی پروپیلن جم ، مدیر مجتمع این شرکت با اشاره به مسئولیت شرکت در تحقق شعار سال ۹۸ که توسط مقام معظم رهبری سال "رونق تولید" نامگذاری شده است، تصریح کرد: با دستیابی این شرکت به رقم تناژ تولیدی پلی پروپیلن تا پایان دهه اول اسفند ماه ۱۳۹۸ موفق شدیم رکورد تولید سالیانه را از بدو تاسیس تا کنون شکسته و بر عزم خود در راه اقتصاد مقاومتی استوارتر بمانیم.

تماری در ادامه افزود: البته هنوز تا پایان سال برای تولید بیشتر زمان داریم و ما همچنان مجدانه در جهت ارتقای این رکورد تولید می کوشیم.

وی با تقدیر از کلیه همکاران عوامل اجرایی شرکت برای کسب این موفقیتادامه داد: با حمایت های مدیر عامل و شرکت پتروشیمی جم و همچنین تلاش های همکارانم در شرکت پلی پروپیلن جم، عنوان و جایگاه بزرگترین تولید کننده پلی پروپیلن در کشور رادر اختیار داریم.

شرکت پلی پروپیلن جم علاوه بر اینکه در سال ۹۸ با دریافت نشان برنزین C3 جایزه استاندارد ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی، در بین ۵ شرکت برتر ایران قرار گرفته بود، به تازگی با دریافت تندیس صنعت سبز کشوری، از رهاوردهای زیست محیطی این شرکت نیز توسط معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست با حضور وزیر محترم نفت تقدیر شده بود.

گفتنی است :به زودی سایر دستاوردهای این شرکت در حوزه سودآوری و فروش به اطلاع سهامداران و مخاطبان خواهد رسید.

تعداد بازدید : ۲,۳۲۰