اجرای طرح توانمندسازی آموزشی-حمایتی دانش‌آموزان شهرستان بندر ماهشهر

اجرای طرح توانمندسازی آموزشی-حمایتی دانش‌آموزان شهرستان بندر ماهشهر
(چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸) ۱۲:۳۹

در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت‌های تابعه صنایع پتروشیمی خلیج فارس،طرح توانمندسازی آموزشی- حمایتی دانش‌آموزان مستعد و کم‌ بضاعت شهرستان بندر ماهشهر با تخصیص اعتبار 50 میلیارد ریال تصویب شد.

به گزارش نیپنا به نقل از  روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، این طرح در شورای مسئولیت اجتماعی شرکت‌های منطقه ماهشهر و با حضور مهندس ربیعی، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس تصویب شد.
طرح توانمندسازی آموزشی-حمایتی دانش‌آموزان، یکی از 5 طرح‌ حمایتی پیش‌بینی شده برای منطقه ماهشهر است که با برنامه‌ریزی هدایت و نظارت حوزه مشاور مسئولیت اجتماعی، با محوریت شرکت ره‌آوران فنون پتروشیمی و همکاری ادارات آموزش و پرورش بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره)، موسسه مدارس غیرانتفاعی پتروشیمی، مجموعه علمی-آموزشی آینده‌سازان و با حمایت و پشتیبانی سه شرکت پتروشیمی بندر امام، شهید تندگویان و اروند در راستای پروژه‌های حمایتی، رضایت‌بخش و عام‌المنفعه مسئولیت اجتماعی انجام می‌شود.
این طرح در سه محور اصلی «کلاس‌های آمادگی کنکور»، «کلاس‌های تقویتی» و «بورسیه تحصیلی» در محدوده شهرک طالقانی و شهرهای چمران، بندر امام و ماهشهر اجرا خواهد شد.
در طرح توانمندسازی آموزشی-حمایتی دانش‌آموزان 5 خدمت جانبی شامل کتاب کمک آموزشی، خانه مطالعه، مشاوره تحصیلی(دانش‌آموز و والدین) و پشتیبان آموزشی، اجرای آزمون‌های آمادگی و تغذیه طراحی و برنامه‌ریزی شده است.
شناسایی دانش‌آموزان مستعد، از طریق آزمون‌های موسسه علمی-آموزشی آینده‌سازان انجام می‌پذیرد.
گفتنی است، بخش «کلاس‌های آمادگی کنکور» و «کلاس‌های تقویتی» تا پایان سال تحصیلی 1399-1398 و بخش بورسیه تحصیلی در مدارس منتخب برای سال تحصیلی 1400-1399به اجرا در خواهد آمد.

تعداد بازدید : ۱,۳۲۵