اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با ویروس کرونا در NPC

اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با ویروس کرونا در NPC
(سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸) ۱۹:۰۲

به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشورمان، پس از اعلام اطلاعیه‌های وزارت بهداشت برای پیشگیری و مقابله با شیوع این بیماری، شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز همگام با دیگر نهادهای دولتی، مجموعه تمهیداتی را در این زمینه در دستور کار قرار داد.

به گزارش نیپنا ،  نخستین نشست کمیته شرایط اضطراری ساختمان مرکزی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در اولین روز از اسفندماه جاری تشکیل شد و به‌منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در شرکت و ارتقای سطح آگاهی همکاران به‌عنوان بخشی از آحاد جامعه، مجموعه تمهیدها و تدبیرهایی اندیشیده شد.

 صدور ۱۱ اطلاعیه، تشکیل ۶ جلسه کمیته شرایط اضطراری و ۲جلسه شورای عالی اضطراری در سطح شرکت، مکاتبه با واحدهای عملیاتی و صدور دستورالعمل‌های مورد نیاز از سوی مدیریت HSE، حذف ثبت ساعت از طریق اثر انگشت، قرار دادن ماده ضدعفونی دست در همه طبقات، ضدعفونی مراکز و محل‌های تماس افراد، کاهش مأموریت‌های اداری و پیگیری امور از طریق سایر روش‌ها از مناطق عملیاتی، شناسایی افراد در معرض خطر و انجام اقدام‌های مناسب برای کاهش رویارویی این افراد با محیط، حذف همه جلسات آموزشی و ورزشی، حذف معاینه‌های پزشکی غیرضرور، استفاده از ظروف یک‌بار مصرف و عدم تأمین غذا از بیرون شرکت و... از جمله تمهیدها و اقدام‌های پیشگرانه مؤثری بوده است که با همکاری کارکنان و مدیران شرکت ملی صنایع پتروشیمی در دستور کار قرار گرفته است تا فضای کاری همکاران این مجموعه از آلودگی به ویروس‌های شایع فصل زمستان و به‌ویژه ویروس کرونا مصون بماند.

خوشبختانه با بکارگیری اقدام‌های پیشگیرانه و دستورالعمل‌های بهداشتی یادشده، تا کنون هیچ مورد مشکوکی از ابتلا به بیماری کرونا در شرکت ملی صنایع پتروشیمی اتفاق نیفتاده است.

با توجه به ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ سلامتی کارکنان و خانواده‌هایشان، امید است با همکاری همه مدیران و کارکنان خدوم و متعهد شرکت، صحت و سلامتی آنان برای انجام مناسب مأموریت‌های محوله مستدام و برقرار باشد.

 

تعداد بازدید : ۲,۰۵۵