برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیر مالیNPC

برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیر مالیNPC
(دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸) ۱۶:۴۰

آیین تکریم و معارفه مدیر مالی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با حضور بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، آیین تکریم و معارفه مدیر مالی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با حضور بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، اعضای هئیت مدیره این شرکت و نیز تعدادی از مدیران ارشد امروز دوشنبه(28 بهمن ماه) برگزار شد.

معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این آیین بیان کرد: مدیریت مالی یکی از حساس ترین مدیریت ها در هر سازمانی به شمار می رود و در مسائل درون و برون سازمانی نقشی تعیین کننده و مهم دارد.

وی تصریح کرد: تغییر و تحول در هر سازمانی عادی است و سازمان باید تلاش کند که بالنده و پویا باشد و فضای همدلی و همکاری گسترش یابد.

بر اساس این گزارش، اکبر لطفی مدیر پیشین امور مالی شرکت ملی صنایع پتروشیمی گزارشی از روند فعالیت های خود را ارائه داد و با تاکید بر رعایت اخلاق حرفه ای از همکاران کارآمد و پرتلاش خود در مدیریت مالی که در راستای اهداف سازمان فعالیت می کنند تقدیر و تشکر کرد.

همچنین مریم مشایخی مدیرمالی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این آیین  با تشکر از خدمات آقای لطفی گفت: امیدوارم با همکاری تمامی کارکنان امور مالی در دستیابی به هدف های سازمان بتوانیم نقش این مدیریت را به نحو مطلوب ایفا کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پایان این مراسم با تشکر وقدردانی از زحمات اکبر لطفی در طول تصدی سمت مدیر مالی، برای وی  و سرکار خانم مشایخی در سمت های جدید آرزوی توفیق کرد.

تعداد بازدید : ۳,۸۴۵