مدیرعامل شرکت پتروشیمی تندگویان:

هدف گذاری پتروشیمی تندگویان برای افزایش تولید

هدف گذاری پتروشیمی تندگویان برای افزایش تولید
(سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸) ۱۵:۴۵

مدیرعامل شرکت پتروشیمی تندگویان گفت: 85 درصد برنامه تولید امسال این شرکت تاکنون محقق شده است ورکورد تولید این شرکت تا پایان سال شکسته می شود.

به گزارش خبرنگار نیپنا، سیدرضا قاسمی شهری امروز سه‌شنبه، (هشتم دی ماه) در نشست خبری بااشاره به این که شرایط تحریم برای شرکت پتروشیمی تندگویان نعمت بوده است، گفت: این شرکت توانست در این شرایط به سمت داخلی سازی و خودکفایی در بحث های مختلف مانند تامین قطعات یدکی مکانیکی، مواد شیمیایی و غیره حرکت کند و سبب ایجاد اشتغال در کشور شده است.

وی با بیان اینکه شرکت پتروشیمی تندگویان امسال التهابات هرساله در مورد کمبود مواد اولیه به ویژه گرید بطری را نداشته است، افزود: تمام محصول این شرکت در زنجیره پلی اتیلن ترفتالات از طریق بورس کالا عرضه می شود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی تندگویان با اشاره به تأمین کامل نیاز بازار داخلی و گام برداشتن شرکت برای صادرات تأکید کرد: با برنامه های در دست اقدام این شرکت به سمت تداوم و حفظ تولید پایدار با حفظ تمام مسائل زیست محیطی حرکت خواهد کرد.

قاسمی شهری با بیان اینکه 95 درصد محصول نهایی تولید شده در پتروشیمی تندگویان امسال به فروش داخلی تعلق گرفته است، ادامه داد: 470 هزار تن از تولید شرکت به بازار داخل عرضه شده و مجموع تولید 10 ماهه شرکت حدود 950 هزار تن است.

وی بهره برداری از واحد SSP یکی از واحدهای پلیمری پتروشیمی تندگویان را به عنوان یکی از طرح های جهش دوم صنعت پتروشیمی عنوان کرد و گفت: با بهره برداری از این واحد 450 تنی در روز، امکان سوئیچ برای تولید گرید بطری و گرید نساجی با توجه به نیاز داخل امکان پذیر خواهد شد.

قاسمی شهری با تأکید بر اهمیت قیمت و کیفیت در صادرات و عرضه محصولات به مشتری اظهار کرد: محصولات پتروشیمی تندگویان در منطقه و در سطح شرکت های مشابه خود در دنیا بالاترین کیفیت را دارد.
سبدمحصولات تندگویان متنوع می شود.

وی با تأکید بر موضوع پژوهش، تحقیق و توسعه و حرکت به سمت بازار محوری گفت: تولید گرید نخ لاستیک و آنتی یو وی به منظور تولید ظروف روغن آماده تولید در این شرکت هستند و کارهای پژوهشی سه گرید جدید دیگر نیز در حال انجام است که تماما براساس نیاز بازار انجام می شود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی تندگویان با اشاره به اینکه تولید شرکت در 10 ماه امسال 12 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است، افزود: سال گذشته یک میلیون و 30 هزار تن محصول در این شرکت تولید شد که امیدواریم تا پایان سال رکورد تولید پارسال شکسته شود.

قاسمی شهری با اشاره به پروژه های مختلف زیست محیطی در پتروشیمی تندگویان ادامه داد: این شرکت تا اوایل سال 1400 به فهرست صنایع آلاینده خارج می شود و به سمت صنایع سبز حرکت می کند.


تعداد بازدید : ۲,۸۲۹