گسترش همکاری امارات و مصر در صنعت پتروشیمی

گسترش همکاری امارات و مصر در صنعت پتروشیمی
(دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸) ۱۳:۴۵

شرکت پتروشیمی اماراتی بروج به منظور تقویت پشتیبانی از توسعه روابط تجاری این شرکت با مشتریانش در مصر یک دفتر بازاریابی در این کشور تاسیس می‌کند.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه خبری اویل‌ریویو میدل ایست، شرکت پتروشیمی بروج فعال در صنعت پلاستیک اعلام کرد که یک دفتر بازاریابی جدید در قاهره، پایتخت مصر، تاسیس می‌کند.

تاسیس دفتر بازاریابی شرکت پتروشیمی بروج در مصر همسو با راهبرد رشد و تعهد این شرکت به نیازهای مشتریان در خاورمیانه و آفریقای شمالی است و نشان‌دهنده روابط تجاری مطلوب با مشتریان در این بازار رو به رشد است.

شرکت پتروشیمی بروج اعلام کرد که دفتر جدید در پی سابقه طولانی همکاری بین بروج و مشتریان وفادار مصری ایین شرکت طی دو دهه گذشته تاسیس شده است.

ویم روولز، مدیرعامل شرکت بروج اعلام کرد: افتتاح دفتر بازاریابی خارج از ابوظبی و در کشوری مانند مصر، اقدامی برای اطمینان از درک بهتر نیازهای مشتریان و ایجاد گفت‌وگوی منظم درباره بهبود مشاغل و محصولات این شرکت به شمار می‌آید.

نخستین محموله شرکت پتروشیمی بروج در سال 2002 میلادی وارد مصر شد و پایه‌های محکم و استواری را برای رابطه‌ای طولانی با مشتریان رو به افزایش در منطقه خاورمیانه و آفریقای شمالی (منا) ایجاد کرد.

تاسیس شرکت بازاریابی در مصر، سبب تقویت پشتیبانی از توسعه روابط تجاری شرکت پتروشیمی بروج با مشتریانش در مصر می‌شود.

تعداد بازدید : ۱,۰۲۸