شاخص بورس ۱۳۱۰ واحد رشد کرد

شاخص بورس ۱۳۱۰ واحد رشد کرد
(یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸) ۱۵:۱۶

شاخص بورس تهران با رشد ۱۳۱۰ واحدی در پایان معاملات امروز به ۴۱۸ هزار و ۳۱۲ واحد رسید.

  به گزارش خبرنگار نیپنا، بورس تهران امروز رشد شاخص را رقم زد به طوری که بیشتر شاخص‌های بورس با رشد مواجه شد ، شاخص کل با ۱۳۱۰ واحد رشد معادل ۰.۳۱ درصد به ۴۱۸ هزار و ۳۱۲ واحد، شاخص قیمت «وزنی - ارزشی» با ۳۴۹ واحد افزایش معادل ۰.۳۱ درصد به ۱۱۱ هزار و ۶۳۸ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۱۷۹۱ واحد رشد معادل ۱.۳۲ درصد به ۱۳۷ هزار و ۳۳۳ واحد رسید.

شاخص قیمت «هم وزن» با ۱۱۹۵ واحد افزایش، معادل ۱.۳۲ درصد به ۹۱ هزار و ۶۱۶ واحد، شاخص آزاد شناور با ۲۴۸۷ واحد کاهش، معادل ۰.۵۰ درصد به ۵۰۱ هزار و ۳۱۲ واحد، شاخص بازار اول با ۳۱۱ واحد افزایش معادل ۰.۱۰ درصد به ۲۹۹ هزار ۱۷۵ واحد و شاخص بازار دوم با ۵۵۳۳ واحد رشد معادل ۰.۶۴ درصد، به ۸۷۲ هزار و ۵۰۹ واحد رسید.

بر پایه این گزارش ، در پایان داد و ستد‌های روز جاری بورس، در ۸۹۹ هزار نوبت معاملاتی، ۸ میلیارد و ۴۸ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۴۷ هزار و ۹۴۱ میلیارد تومان در بورس معامله شد.

امروز شاخص‌های صنایع تالار شیشه‌ای نیز با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع «تامین آب، برق و گاز با ۳۸ واحد صعود معادل ۴.۸۲ درصد به ۸۳۷ واحد، انتشار و چاپ با ۶۳۱۱۰ واحد افزایش معادل ۴.۷۰ درصد به یک هزار ۴۰۶ واحد، حمل و نقل ۴۶۵ واحد رشد معادل ۴.۰۲ درصد به ۱۲ هزا رو ۵۳ واحد، محصولات فلزی ۴۵۹۶ واحد افزایش معادل ۳.۶۶ درصد به ۱۳۰ هزار و ۹۷ واحد، لاستیک با ۳۷۰۱ واحد رشد، معادل ۳.۶۰ درصد به ۱۰۶ هزار و ۴۰۷ واحد، زراعت با ۳۴۷۶۴ واحد افزایش معادل ۳.۵۸ درصد به ۱۰۸ هزار و ۹۷۰ واحد، محصولات کاغذ با (۴۰۰۶) واحد رشد معادل (۳.۳۴) درصد به ۱۱۵ هزار ۸۱۱ واحد» رسید.

قیمت سهام نماد‌های «دامین، بکام، شیران، سهرمز، بورس، سدشت و غگل» بیشترین افزایش قیمت و نماد‌های «سفانو، خفنر، شدوص، غدشت، شپارس، کروی و شسپا» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند و در تابلو‌های بورس به ثبت رسیدند.

 


تعداد بازدید : ۱,۰۲۵