پتروشیمی ممفیس مصر به سوددهی رسید

پتروشیمی ممفیس مصر به سوددهی رسید
(چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸) ۱۲:۱۲

تغییر شرایط شرکت صنایع پتروشیمی و شیمیایی ممفیس و ورود به مرحله سوددهی در پی افزایش تولید و فروش محصولات این شرکت پدید آمده است.

به گزارش نیپنا به نقل از روزنامه اجیپت تودی، شرکت صنایع پتروشیمی و شیمیایی ممفیس مصر در 6 ماه سال مالی کنونی 2020/2019 بر پایه محاسبات سالانه وارد مرحله سوددهی شد.
هیئت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی و شیمیایی ممفیس مصر در بیانیه‌ای خطاب به بازار بورس مصر اعلام کرد که پس از پرداخت مالیات‌هایش، در بازه زمانی ژوئیه تا پایان ماه دسامبر 3 میلیون و 340 هزار پوند مصر سوددهی داشته است، این شرکت در دوره مشابه پارسال (سال مالی) 18 میلیون و 50 هزار پوند زیان دیده بود.
تغییر شرایط ، شرکت صنایع پتروشیمی و شیمیایی ممفیس و ورودش به مرحله سوددهی در پی افزایش تولید و فروش محصولات این شرکت پدید آمده است.
در پنج ماه سال مالی یادشده (ژوئیه تا پایان نوامبر 2019)، شرکت صنایع پتروشیمی و شیمیایی ممفیس 2 میلیون و 560 هزار پوند مصر سوددهی داشته است، در حالی که در دوره مشابه پارسال (سال مالی) 16 میلیون و 360 هزار پوند مصر زیان‌دهی داشته است.
نتایج مالی بررسی نشده شرکت صنایع پتروشیمی و شیمیایی ممفیس مصر نشان می‌دهد که این شرکت در سه ماه نخست سال مالی مورد بررسی یک میلیون و 170 هزار پوند مصر سود خالص داشته است، در حالی که در دوره مشابه پارسال (سال مالی) 12 میلیون و 930 هزار پوند مصر زیان دیده بود.
شرکت صنایع پتروشیمی و شیمیایی ممفیس مصر در زمینه‌های داروسازی ، بیوفناوری و علوم زندگی فعالیت دارد؛ این مجموعه دارای شرکت‌های تابعه در سراسر مصر است و در زمینه مراقبت‌های بهداشتی و دارویی فعالیت می‌کند.


تعداد بازدید : ۱,۱۱۸