شهیدی نیا خبر داد:

سهم ماهشهر در تحقق سومین جهش توسعه پتروشیمی/ اخذ مجوزهای جدید برای رفع محدودیت زمین

سهم ماهشهر در تحقق سومین جهش توسعه پتروشیمی/ اخذ مجوزهای جدید برای رفع محدودیت زمین
(سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸) ۱۵:۳۰

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با بیان این که ماهشهر در تحقق سومین جهش توسعه صنعت پتروشیمی نقش مهمی را ایفا خواهد کرد، گفت: به زودی مجوزهای جدیدی برای رفع محدودیت تامین زمین در ماهشهر اخذ خوهد شد.

به گزارش خبرنگار نیپنا ، «سیدامید شهیدی‌‌نیا» امروز در مراسم افتتاح فاز دوم طرح پتروشیمی تخت جمشید با اشاره به استقرار 24 طرح بالادستی، میان دستی و پائین دستی پتروشیمی در ماهشهر، گفت: با توجه به برنامه شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای تحقق سومین جهش توسعه صنعت پتروشیمی، برنامه ریزی برای تامین زمین مناسب ساخت طرح های جدید پتروشیمی در ماهشهر در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی  از نهایی شدن توسعه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به منظور جانمایی تعدادی از طرح های جهش سوم توسعه صنعت پتروشیمی خبر داد و افزود: در حال حاضر با محدودیت تامین زمین روبرو بوده که پیش بینی می شود با اخد مجوزهای جدید زمین مناسب برای توسعه صنعت پتروشیمی در ماهشهر فراهم شود.
وی همچنین با اشاره به صدور مجوزهایی برای اجرای طرح های جدیدی همچون واحدهای «پی.دی.اچ» در ماهشهر، یادآور شد: اجرای طرح های پی.دی.اچ منجر به افزایش تنوع تولید محصولات پتروشیمی و پلیمری در ماهشهر خواهد شد.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با بیان این که ماهشهر در تحقق سومین جهش توسعه صنعت پتروشیمی نقش مهمی را ایفا خواهد کرد، یادآور شد: با رفع مشکل محدودیت زمین عملا زمینه توسعه پتروشیمی در ماهشهرفراهم خواهد شد.

تعداد بازدید : ۹۰۰