لزوم هدفگذاری برای حفظ سهم بازار وتنوع تولید محصولات پتروشیمی

لزوم هدفگذاری برای حفظ سهم بازار وتنوع تولید محصولات پتروشیمی
(یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸) ۱۶:۳۷

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: هدفگذاری برای حفظ سهم بازار وتنوع تولید محصولات پتروشیمی دارای اهمیت است و پتروشیمی ها بایدبه سمت ایجاد ارزش افزوده وتکمیل زنجیره ارزش حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار نیپنا سید جلال میر هاشمی مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی در آیین بهره برداری از واحد جمع آوری وانتقال گازهای فلرکارخانه درود3 که امروز یکشنبه(24 آذر ماه) در جزیره خارک برگزار شد به اهمیت این طرح ملی در حفظ محیط زیست ،تامین خوراک وافزایش تولید مجتمع پتروشیمی خارک اشاره کرد وگفت:این پتروشیمی دومین مجتمعی است که در صنعت پتروشیمی به بهره برداری رسیده است و خوشبختانه با اقدام هایی که در سال های قبل انجام شده همواره استمرار و بهبود کیفیت تولید محصولات پتروشیمی را رقم زده وهمچتین تولید وصادرات پایدارمحقق شده است.

میر هاشمی اظهارکرد: فرهنگ همکاری و تعامل میان شرکت فلات قاره نفت وپتروشیمی خارک وجود داشته که نتیجه این همکاری اجرای طرح هایی شامل طرح جمع آوری گازهای فلر و تامین خوراک پتروشیمی خارک می باشدکه این طرح در راستای منافع کشور است .

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پایان گفت: طرح های تولید متانول در کشور باید نگاه جامعی به زنجیره تولید متانول نیز داشته باشند تا ارزش افزوده حداکثری حاصل شود.



تعداد بازدید : ۱,۱۴۸