در حاشیه سی و یکمین اجلاس مدیران پتروشیمی؛

نمایشگاه معرفی توانمندی سازندگان و صنعتگران در صنعت پتروشیمی برگزار شد

نمایشگاه معرفی توانمندی سازندگان و صنعتگران در صنعت پتروشیمی برگزار شد
(چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸) ۰۹:۲۳

در حاشیه برگزاری سی و یکمین اجلاس مدیران عامل مجتمع‌های تولیدی پتروشیمی، به همت شرکت ملی صنایع پتروشیمی نمایشگاهی به منظور معرفی توان و ظرفیت‌های سازندگان و صنعتگران خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار نپینا، در حاشیه برگزاری سی و یکمین اجلاس مدیران عامل مجتمع‌های تولیدی پتروشیمی، به همت شرکت ملی صنایع پتروشیمی نمایشگاهی به منظور معرفی توان و ظرفیت‌های سازندگان و صنعتگران خراسان رضوی برگزار شد.
در این نمایشگاه سازندگان دستاوردها و توانمندی‌ها در حوزه‌های مختلف و متنوعی همچون طراحی، ساخت، نصب، راه‌اندازی و تامین انواع تجهیزات حساس دوار، کنترل ولو، چرخ دنده و گیربکس، مبدل‌های حرارتی، Dry gas Seal، انواع ولو و رینگ، قطعات، کمپرسورهای گریز از مرکز، شیرهای صنعتی، سیستم‌های فیلتراسیون، تجهیزات مکانیکال سیال مرتبط با صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به معرض معرفی و نمایش گذاشته شده است.
برگزاری این نمایشگاه با استقبال مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی کشور روبرو شده به طوری‌که بخشی از زمان حضور مدیران در سی و یکمین اجلاس مدیران عامل پتروشیمی صرف بازدید و گفتگو با سازندگان و صنعتگران داخلی صرف شده و در قالب گفتگوهای بی تو بی زمینه آغاز همکاری‌های جدید فراهم شده است.
سی و یکمین گردهمایی مدیران عامل مجتمع‌های تولیدی پتروشیمی از دیروز با شعار «رونق تولید، همگرایی و بالندگی» امروز به میزبانی مشهد مقدس آغاز به کار کرده است.
هم اندیشی در خصوص مسائل روز صنعت پتروشیمی کشور، برگزاری پنل تخصصی و بررسی سازو کار فروش اعتباری و قراردادهای بلند مدت با حضور نمایندگان دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی، بورس کالای ایران و بانک تجارت، همچنین معرفی صندوق خصوصی سرمایه گذاری برای صنعت پتروشیمی، جایگاه و نقش استارت آپ‌ها، شتاب دهنده‌ها و شرکت‌های دانش بنیان در صنعت پتروشیمی و نیز موضوع پدافند غیر عامل در دستور کار این اجلاس قرار گرفته است

تعداد بازدید : ۱,۱۷۶