NPC میزبان جلسه ستاد ایثارگران صنعت نفت

NPC میزبان جلسه ستاد ایثارگران صنعت نفت
(شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸) ۱۳:۰۸

جلسه ستاد ایثارگران صنعت نفت با هدف تبیین و بررسی ​برنامه های اجرایی این ستاد و برگزاری یادواره شهید تندگویان به میزبانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، جلسه ستاد ایثارگران صنعت نفت امروزشنبه(18 آبان ماه) با حضور ناصر خالقی مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران، محمدعلی فلاح‎مهرجردی فرمانده مرکز بسیج وزارت نفت ،مدیرتوسعه منابع انسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و روسای ستادهای ایثارگران صنعت نفت برگزار شد و آخرین وضعیت این ستاد ها، برنامه ها و نیز برخی چالش های موجود مورد بررسی وتبادل نظر قرار گرفت.

براساس این گزارش در این جلسه اسماعیل قنبری عضو هیئت مدیره و مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در سخنانی با اشاره به لزوم حفظ آرمان های دفاع مقدس اظهارکرد: وزارت نفت 1050 شهید را تقدیم انقلاب کرده است و 33 هزار نفر ایثارگر درصنعت نفت کشورمان حضور دارند و حفظ ارزش ها و دستاوردهای این بزرگواران ضروری است.

وی افزود: باید قانون حمایت از ایثارگران بطور کامل اجرا شود و با تمام ظرفیت های موجود در صنعت همکاری  و حمایت های لازم را انجام داد و قدردان از خود گذشتگی، دلاوری و رشادت های آنان در صیانت از کشور بود .

قنبری با تاکید بر این که امنیت و آرامش امروز مرهون خون شهدا،جانبازان و ایثارگران است گفت: ستادهای ایثارگران صنعت نفت اقدام های مختلف و خوبی را تاکنون انجام داده و برای تحقق برنامه های موجود و آتی نیازمند همکاری و تعامل بیشتری هستیم که خوشبختانه درحوزه منابع انسانی اقدام های مهمی انجام شده است.

بر پایه این گزارش، ناصر خالقی مشاور وزیر نفت در امورایثارگران نیز در این جلسه به اهتمام جدی بیژن زنگنه وزیر نفت درحمایت از ایثارگران و رفع مشکلات آنان اشاره و تصریح کرد: قانون جامع ایثارگران باید بطور کامل اجرا شود ودر این مسیر متولیان امر باید همکاری بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: گزارش ها و آمار موجود حاکی از آن است که شرکت ملی صنایع پتروشیمی در بخش امور ایثارگران بیشتر برنامه های خود را در بخش های مختلف محقق کرده است .

در ادامه این جلسه نیز موضوعات و مشکلات مختلف ایثارگران صنعت نفت و راهکارهای موجود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تعداد بازدید : ۱,۸۱۹