برگزاری آیین تکریم و معارفه سر پرست جدید حسابرسی داخلی NPC

برگزاری آیین تکریم و معارفه سر پرست جدید حسابرسی داخلی NPC
(دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸) ۱۶:۰۰

آیین تکریم و معارفه سر پرست جدید حسابرسی داخلی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با حضور بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، آیین تکریم و معارفه سر پرست جدید حسابرسی داخلی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با حضور بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، اعضای هئیت مدیره این شرکت و نیز تعدادی از مدیران ارشد امروز دوشنبه(15 مهرماه) برگزار شد.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در این آیین با تاکید بر نقش مهم حسابرسی در روند فعالیت شرکت اظهار کرد: هر سازمانی در مسیر فعالیت های خود نیازمند نظارت و حسابرسی دقیقی است و خوشبختانه این امر در شرکت ملی صنایع پتروشیمی نهادینه شده است.

وی تصریح کرد: تغییر و تحول در هر سازمانی  عادی است و سازمان باید تلاش کند که بالنده و پویا باشد.

بر اساس این گزارش، حمید رضا اصلانی نژاد رییس پیشین حسابرسی داخلی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در گزارشی اقدام ها و فعالیت های خود در دوران مسئولیت درحسابرسی را ارائه کرد و علی عزیزپور نیز شاخص های فعالیت واحد حسابرسی و برنامه های آتی خود را تبیین کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پایان این مراسم با تشکر وقدردانی از زحمات و خدمات حمید رضا اصلانی نژاد، برای علی عزیزپور در سمت جدید آرزوی توفیق کرد.

تعداد بازدید : ۲,۶۸۹