به همت شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس

توزیع 1200 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان مددجوی جنوب استان بوشهر

توزیع 1200 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان مددجوی جنوب استان بوشهر
(سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸) ۱۳:۴۰

شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس ، 1200 بسته لوازم التحریر را بین دانش آموزان مددجوی تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان های عسلویه، جم و کنگان توزیع کرد.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد در جلسه ای که روز دوشنبه هشتم مهرماه با حضور براهیم یاسری مدیرعامل شرکت پازارگاد و رؤسای کمیته امداد شهرستان های عسلویه، جم و کنگان برگزار شد، 1200 بسته نوشت افزار بین دانش آموزان مددجوی شهرستان های جنوب استان بوشهر توزیع شد.
در این مراسم مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد ضمن خیرمقدم به مهمانان اظهار داشت:«شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس تصمیم به توزیع اقلام نوشت افزار بین دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد از شهرستان های عسلویه، جم و کنگان گرفت و بر همین اساس پکیج هایی در قالب نوشت افزار و لوازم التحریر برای سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم تهیه کرد».
دبیر شورای راهبردی و مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد ادامه داد:« نگاه ما در شورای راهبردی، نگاهی حمایتی برای پیشبرد آموزش و تقویت زیرساخت های آموزشی است ».
یاسری افزود:با نظر سازمان نوسازی مدارس استان بوشهر، ساخت 9 مدرسه در شهرستان های عسلویه، جم و کنگان به شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس واگذار شده است که به ترتیب اولویت بندی آماده و برای بهره برداری در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرد.
مدیرعامل پازارگاد بیان داشت:طبق مکاتبات انجام گرفته با کمیته های امداد شهرستان های عسلویه، جم و کنگان، اسامی دانش آموزان به ما اعلام شد و بر اساس آن بسته هایی در قالب نوشت افزار و لوازم التحریراز قبیل انواع دفتر، کیف، خودکار، گونیا، مداد، ماژیک، پرگار و ...تهیه و در اختیار دانش اموزان نیازمند قرار گرفت.
دبیرشورای راهبردی با اشاره به مقوله آموزش و توجه به این اصل یادآورشد: شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس، آموزش را یک اصل مهم دانسته و به این نتیجه رسیده است که می بایست برای آموزش سرمایه گذاری کند و این هدف با ساخت و تجهیز مدارس تحقق خواهد یافت.
وی ادامه داد : ساخت بیمارستان، مدارس چند کلاسه، تحت پوشش قراردادن مددجویان کمیته امداد و ... از اهداف و وظایف شورای راهبردی نمی باشد ولی این حمایت ها را برای ارتقاء وضعیت آموزش، درمان، و ... انجام می دهیم و امیدواریم مردم نیز از خدمات شورا رضایت داشته باشند.
در ادامه این جلسه رؤسای کمیته های امداد شهرستان های عسلویه، جم و کنگان از خدمات شورای راهبردی و حمایت شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد تقدیر کردند و برای کمک به رفع آسیب های اجتماعی، خواستار مشارکت بیشتر شورا در حوزه های مختلف از جمله، رفع محرومیت، حمایت از زنان بی سرپرست( سرپرستان خانوار)، حمایت در حوزه درمان و ... شدند.


تعداد بازدید : ۱,۲۳۹