آمادگی شرکت پژوهش و فناوری برای تامین کاتالیست مورد نیاز پتروشیمی ها

آمادگی شرکت پژوهش و فناوری برای تامین کاتالیست مورد نیاز پتروشیمی ها
(یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸) ۱۰:۲۶

شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی آمادگی دارد تا کاتالیست های مورد نیاز مجتمع های پتروشیمی را تامین کند.

به گزارش خبرنگار نیپنا حسین رسولی رییس امور تجاری سازی شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی در پنجاه و یکمین اجلاس روسای مجتمع های پتروشیمی اظهارکرد: باتوجه به توان و دانش فنی موجود آمادگی داریم تا دانش فنی و کاتالیست های مورد نیاز در صنعت پتروشیمی ایران را تامین کنیم..
وی افزود: همکاری های بسیار خوبی با هلدینگ ها و مجتمع ها داریم و به تازگی نیز توافق های مهمی با هلدینگ باختر و هلدینگ نفت و گاز پارسیان و شرکت های تابعه آن داشتیم و با توجه به بومی سازی دانش روز جهان در شرکت پژوهش و فناوری در زمینه انواع کاتالیست ها رقیب شرکت های خارجی خواهیم شد.
رسولی به فعالیت در زمینه غشا اشاره کرد و گفت: با یک شرکت معتبر ایرانی و یک شرکت آسیایی همکاری های موثری را آغاز کرده ایم.
وی با اشاره به اینکه 40 گروه کاتالیستی پلیمری و غیرپلیمری در صنعت پتروشیمی وجود دارد، ادامه داد: 37 درصد کاتالیست های مورد مصرف در صنعت پتروشیمی به حوزه پلیمری اختصاص دارد.
رسولی با بیان اینکه صدها میلیون دلار در سال میزان مصرف کاتالیست در کشور است، اظهار کرد: شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی توان ارائه انواع خدمات در حوزه بهینه سازی و رفع مشکلات فرآیندهای واحدهای تولیدی، ارائه دانش فنی و ... را به تمامی شرکت ها دارد.

تعداد بازدید : ۱,۳۴۴