شرکت های دانش بنیان تسهیل گر روند توسعه کشور

شرکت های دانش بنیان تسهیل گر روند توسعه کشور
(چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸) ۱۵:۵۲

وحید احمدی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه از پاویون دانش بنیان سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست بازدید کرد.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار نیپنا در مورد بهره مندی صنعت از ایده های خلاقانه و نوآورانه دانشگاهیان گفت: ما می توانیم نیازهای کشور را با اتکا به دانش فنی به بهترین شکل و در عالی ترین سطح انجام دهیم این امر با حمایت از ایده های دانشجویی و برقراری هرچه بیشتر صنعتگران و دانشگاهیان امکان پذیر است .
وی ادامه داد :کشورهای پیشرفته که دارای ابداعات نوین در تولیدات خود هستند رشد خود را مدیون ارتباط تنگاتنگ صنعت و دانشگاهیان است . این در حالی است که در ایران دانشگاه و صنعتگران بصورت مجزا اقدامات توسعه ای خود را انجام می دهند. البته این موضوع در سالهای اخیر کمی متحول شده و قدمهای خوبی در این زمینه نیز برداشته شده است که حضور تعدادی از شرکتهای تولیدی در پاویون دانش بنیان سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست نمونه ای از این تحول است.
وی در پایان خاطر نشان کرد :یکی از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی نیز تکیه برتوانمندی های داخل است که به شکل شرکتهای دانش بنیان و استارت آپها نمود پیدا کرده است.

تعداد بازدید : ۱,۱۴۴