ایران پلاست سیزدهم فرصتی برای تحول در صنعت پلیمر

ایران پلاست سیزدهم فرصتی برای تحول در صنعت پلیمر
(چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸) ۱۴:۲۹

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست دستاوردهای ارزشمندی را برای شرکت های پتروشیمی ایران به ویژه در بخش پلیمر به همراه داشت.

حسین علیمراد، مدیر سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی در  گفتگو با خبرنگار نیپنا در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه ایران پلاست با اشاره به اینکه نمایشگاه امسال دور از انتظار من بود، اظهار کرد: روزهای شلوغی در این نمایشگاه داشتیم و به هیچ وجه چنین تصوری از نمایشگاه نداشتم.

وی با اشاره به اینکه برداشت برخی این که خارجی ها در نمایشگاه ایران پلاست حضور ندارند، افزود: من همیشه می گویم که خارجی ها فقط آنهایی نیستند که در نمایشگاه غرفه دارند بلکه آنهایی هستند که از نمایشگاه بازدید می کنند و بدون اینکه غرفه داشته باشند به دنبال فضای ایران برای سرمایه گذاری هستند.

علیمراد به مذاکره با یک هیئت خارجی در حاشیه نمایشگاه ایران پلاست اشاره و اظهار کرد: این گروه به دنبال سرمایه گذاری در منطقه ماهشهر بودند.

وی با بیان اینکه در طول نمایشگاه ایران پلاست روزانه 3 تا 4 مذاکره با شرکت های مختلف انجام شده است، تصریح کرد: فرصت بررسی به این هیئت ها داده شده است و شرکت ملی صنایع پتروشیمی تا جایی که امکان داشته باشد به سرمایه گذاران کمک می کند.

مدیر سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: با توجه به اینکه این نمایشگاه عمدتا در حوزه پایین دست پتروشیمی است، بیشتر سرمایه گذاران و مذاکره کنندگان در این نمایشگاه نیزعلاقه مند به سرمایه گذاری در این حوزه هستند.

 

تعداد بازدید : ۹۶۲