بازدید رییس کل نمایشگاه های صنایع لاستیک و پلاستیک آلمان از ایران پلاست

بازدید رییس کل نمایشگاه های صنایع لاستیک و پلاستیک آلمان از ایران پلاست
(چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸) ۱۴:۵۷

رییس کل مجموعه نمایشگاههای صنایع لاستیک و پلاستیک نمایشگاه بین المللی دوسلدورف گفت: نمایشگاه تخصصی ایران پلاست یکی از نمایشگاههای موفق در زمینه صنعت پلاستیک است و نسبت به دوره های پیشین بسیار پیشرفت کرده است.

پترا کولمن رییس کل مجموعه نمایشگاههای صنایع لاستیک و پلاستیک نمایشگاه بین المللی دوسلدورف در گفتگو با خبرنگار نیپنا در مورد نمایشگاه ایران پلاست گفت: نمایشگاه تخصصی ایران پلاست یکی از نمایشگاههای موفق در زمینه صنعت پلاستیک است که در تهران برگزار می شود و نسبت به دوره های اول بسیار پیشرفت کرده است. هر دوره بصورت مداوم بزرگتر و تاثیرگذارتر شده است . نقاط مشترک این نمایشگاه با نمایشگاه کا آلمان در شرکتهای مشارکت کننده هر دو نمایشگاه است .
وی در مورد حضور خود در سیزدهمین نمایشگاه ایران پلاست گفت: از سال ۲۰۱۶ هر دوره از نمایشگاه ایران پلاست بازدید کرده ام تا از نحوه برگزاری و پیشرفت صنعت پلاستیک ایران که در نمایشگاه معرفی می شود آگاه شوم و با مشارکت کنندگان هر دو نمایشگاه دیدار داشته باشم .
کولمن در مورد نمایشگاه صنعت لاستیک و پلاستیک دوسلدورف گفت: نمایشگاه این دوره ۳۳۰۰ شرکت از ۶۲ کشور حضور دارند و انتظار داریم ۲۰۰ هزار بازدیدکننده از ۱۶۰ کشور جهان حضور داشته باشند.
وی در پایان در مورد دلایل رشد یک نمایشگاه تخصصی گفت: برای برگزاری نمایشگاه در مورد موارد بسیاری چون تامین نیازهای صنعت در نمایشگاه، بهترین شیوه نمایش دستاوردهای مشارکت کنندگان، چگونگی سازماندهی اقتصادی و به صرفه در سطح جهانی را ارزیابی انجام می دهیم. نمایشگاه ایران پلاست نیز به خوبی سازماندهی شده و معرفی خوبی از شرکتهای و تولیدکنندگان ایرانی است.

تعداد بازدید : ۱,۱۲۴