معرفی سه مجموعه استارتاپی در نمایشگاه ایران پلاست

معرفی سه مجموعه استارتاپی در نمایشگاه ایران پلاست
(دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸) ۱۵:۵۳

سمینار پتروشیمی با استارتاپهای نرم برای حل مشکلات صنعت پتروشیمی در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با ارایه سه شرکت اسمارت مدیکو، همراستا و ایوار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار نیپنا با توجه به رویکرد استفاده از خلاقیت و نوآوری در صنایع به جای رویکرد منابع محوری شرکت ملی صنایع پتروشیمی اقدام به معرفی سه مجموعه استارتاپی به بازدیدکنندگان و علاقمندان نمایشگاه ایران پلاست کرده است.
بر اساس این گزارش شرکت همراستا استارت آپ فعال در حوزه بلاک چین، شرکت ایوار فعال در زمینه دیتا مانیتورینگ و دیتا ساینس و شرکت اسمارت مدیکو شبکه ارتباطی تری دی پرینتینگ در دنیا را فراهم می کند.
استارتاپهای معرفی شده در این سمینار تاکنون در زمینه نفت، گاز و پتروشیمی فعالیت نداشتند بر همین اساس شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای هدایت فعالان و تولید کنندگان به استفاده از حوزه ICT این سمینار را ترتیب داده است.
بلاک چین بستری برای ثبت داده ها است که امکان هدایت آن به سمت صنعت نفت و پتروشیمی برای آن وجود دارد یکی از مزایای استفاده از بلاک چین جلوگیری از قاچاق سوخت و حذف غیر شفاف بنزین در کشور است.
مانیتورینگ اطلاعات مناسب برای کنترل وضعیت یک سیستم فعال مانند کارخانه است و هدف آن افزایش بازدهی و راندمان و حذف داده های مازاد است.

تعداد بازدید : ۹۶۸