با حضور معاون وزیر نفت صورت گرفت

شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و پتروشیمی تبریز توافقنامه همکاری امضا کردند

شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و پتروشیمی تبریز توافقنامه همکاری امضا کردند
(دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸) ۱۲:۴۴

توافقنامه همکاری ارائه دانش فنی واحد تولید پلی اتیلن سنگین با حضور معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی میان شرکت های پژوهش و فناوری پتروشیمی و پتروشیمی تبریز امضا شد.

به گزارش خبرنگار نیپنا آیین امضای توافقنامه همکاری ارائه دانش فنی واحد تولید پلی اتیلن سنگینامروز (دوشنبه، یکم مهرماه) در حاشیه نمایشگاه ایران پلاست با حضور بهزاد محمدی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به امضای علی پژوهان، مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و سیاوش درفشی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی تبریز رسید.

علی پژوهان، مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی در این مراسم با اشاره به اینکه این شرکت حدود 15 سال بر دانش فنی پلی اتیلن سنگین کار کرده است، گفت: این مجموعه هم اکنون توانمندی ارائه دانش فنی این فناوری را در ظرفیت های مختلف دارد.

وی تمام تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری لازم در شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی وجود دارد، افزود: لایسنس پلی اتیلن سنگین به ظرفیت 310 هزار تن در سال پس از مذاکرات لازم با شرکت پتروشیمی تبریز به نتیجه رسید.

سیاوش درفشی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی تبریز نیز در این مراسم اظهار کرد: این برای نخستین بار است که تولید یک محصول پلیمری با دانش بومی در کشور انجام می شود.

وی با اشاره به برنامه افزایش تولید شرکت پتروشیمی تبریز ادامه داد: این شرکت در نظر دارد طی 4 سال حجم تولید خود را دو برابر افزایش دهد.

تعداد بازدید : ۲,۱۸۱