افزایش همکاری تولیدکنندگان ایرانی و شرکت های چینی

افزایش همکاری تولیدکنندگان ایرانی و شرکت های چینی
(دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸) ۱۲:۰۴

مدیر فروش یک شرکت چینی گفت: صنایع پایین دستی پتروشیمی ایران بسیار توسعه یافته است و مواد اولیه لازم برای تولید محصولات متنوع در ایران وجود دارد.

به گزارش خبرنگار نیپنا ، سیندی کواک مدیر فروش یک شرکت چینی هدف خود از حضور در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست را معرفی تجهیزات شرکت و یافتن مشتری بیشتر عنوان کرد و گفت: ایران پلاست فرصت بزرگی برای معرفی تجهیزات و ماشین آلات تولیدی را برای ما فراهم می کند با وجود اینکه اولین بار است که در نمایشگاه ایران پلاست حضور داریم اما تعدادی از تولیدکنندگان ایرانی تجهیزات ساخت محافظ های حباب دار پلاستیکی را از شرکت ما خریداری کرده اند و به گسترش همکاری بین ایران و چین بسیار امیدوار هستیم.

وی در  افزود: صنایع پایین دستی پتروشیمی ایران بسیار توسعه یافته است و مواد اولیه لازم برای تولید محصولات متنوع در ایران وجود دارد. بر همین اساس تولید نیاز مند تجهیزات مرتبط و پیشرفته است که شرکت ما می تواند در اختیار تولیدکنندگان ایرانی قرار دهد.
کواک در مورد افزایش همکاری های این شرکت با تولیدکنندگان ایرانی گفت: پیش از حضور در نمایشگاه ایران پلاست سه قرارداد بین این شرکت و تولیدکنندگان ایرانی برای خرید ماشین آلات تولید کننده محافظ های حباب دار منعقد شده است بر همین اساس با هدف جلب بیشتر تولیدکنندگان ایرانی و انعقاد قرارداد فروش و همکاری در سیزدهمین نمایشگاه ایران پلاست حضور یافتیم.

تعداد بازدید : ۱,۵۳۲