افزایش ظرفیت تولید پلی وینیل کلراید شرکت فورموسا

افزایش ظرفیت تولید پلی وینیل کلراید شرکت فورموسا
(شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۸) ۱۱:۳۷

شرکت تایوانی فورموسا ​با سرمایه گذاری 300 میلیون یورو ، ظرفیت تولید پلی وینیل کلراید مجتمع خود در لوئیزیانا را افزایش می دهد.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی پلاستیکس نیوز یوروپ ، شرکت تایوانی فورموسا پلاستیکس به تازگی از سرمایه گذاری 332 میلیون دلاری (معادل 300 میلیون یورویی) برای افزایش ظرفیت تولید رزین پی وی سی (PVC) خود در مجتمع این شرکت واقع در بتن روژ (Baton Rouge) لوئیزیانا خبر داد.

مقامات فورموسا پلاستیکس در بیانیه ای مطبوعاتی در تاریخ 28 اوت اعلام کردند: طرح توسعه ای یادشده به ایجاد 15 موقعیت شغلی جدید می انجامد. قرار است عملیات توسعه این تاسیسات از اویل سال آینده میلادی کلید بخورد. فورموسا همچنین برنامه دارد مقداری تجهیزات تولید جدید را در دو واحد دیگر در بتن روژ اضافه کند.

این شرکت از سال 1981 میلادی در شهر بتن روژ، پایتخت و دمین شهر بزرگ ایالت لوئیزیانا، فعالیت داشته است. فورموسا در حال حاضر 230 کارمند در این شهر دارد. از طرفی پیش بینی می شود طرح توسعه ای جدید به ایجاد 500 شغل موقت در حوزه ساخت و ساز بینجامد.

پروژه یادشده افزایش 20 درصدی ظرفیت تولید پی وی سی، معادل حدود 300 میلیون پوند در سال، را به دنبال خواهد داشت. از طرفی ماشین آلات جدیدی برای یک واحد اسید هالوژنه (halogenated acid) که به منظور مصرف داخلی برای تولید خوراک مونومر وینیل کلراید (vinyl chloride monomer) استفاده می شود، نصب خواهد شد. مونومر وینیل کلراید خوراک تولید پی وی سی است.

تعداد بازدید : ۱,۲۳۴