مجتمع ورزشی چند منظوره سیراف با حمایت پتروشیمی زاگرس افتتاح شد

مجتمع ورزشی چند منظوره سیراف با حمایت پتروشیمی زاگرس افتتاح شد
(چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸) ۱۰:۱۶

به مناسبت هفته دولت یکی از بزرگترین مجتمع های ورزشی چند منظوره کشور ویژه بانوان با حمایت کامل شرکت پتروشیمی زاگرس در بندر تاریخی سیراف افتتاح شد.

به گزارش نیپنا به نقل از  روابط عمومی شرکت پتروشیمی زاگرس، به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار بوشهر، نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان کنگان و مسئولین محلی و استانی، عملیات اجرایی پروژه سالن ورزشی چند منظوره ویژه بانوان شهر سیراف به همت شرکت پتروشیمی زاگرس در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی در هفته دولت در سال 1397 در زمینی به مساحت 2740 متر مربع کلنگ زنی شد که کلیه هزینه های این پروژه از محل اعتبارات شرکت پتروشیمی زاگرس تامین شده است.

بنا بر این گزارش، در آیین افتتاح این مجموعه ورزشی بزرگ که در روز یکشنبه مورخ 3 شهریورماه سال جاری برگزار شد، آقای گراوند استاندار بوشهر ضمن تقدیر و تشکر فراوان از مجموعه شرکت پتروشیمی زاگرس که در ساخت این مکان ورزشی در قالب مسئولیت های اجتماعی اهتمام ویژه ای داشته اند؛ افزودند: شرکت پتروشیمی زاگرس یک الگوی کامل در صنعت نفت در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی می باشد که امیدواریم سایر شرکت های زیر مجموعه وزارت نفت نیز این شرکت را الگوی خود قرار داده و قدم های موثری در این راه به منظور خدمت رسانی به جامعه محلی بردارند.

سرکار خانم الماسی نماینده مردم شریف شهرستان های عسلویه، جم، کنگان و دیر در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی، ساخت این مجموعه بزرگ ورزشی ویژه بانوان را کاری ارزشمند و ماندگار توصیف کردند و از تعامل سازنده مجموعه شرکت پتروشیمی زاگرس با مسئولین استان بوشهر، بویژه مسئولین محلی جنوب استان بوشهر در حوزه اجرای مسئولیت های اجتماعی قدردانی کرد.

این مجتمع ورزشی مطابق با آخرین استانداردهای مجموعه های ورزشی چند منظوره ساخته شده که دارای سالن های متعددی از جمله: فوتسال، والیبال، پینگ پنگ، هندبال، سالن رزمی، بدنسازی، ایروبیک، رخت کن، اتاق کودک و مادر، سونا بخار، سونا خشک و … است.

این مجتمع بزرگ ورزشی با توجه به همجواری با دریا و ابنیه های تاریخی و باستانی شهر سیراف و استاندارد بودن سازه ها و سالن های مختلف آن، که همواره مورد تأکید مدیریت شرکت پتروشیمی زاگرس بوده است؛ می تواند میزبان بازی های کشوری و ملی باشد.

افزودنی است پتروشیمی زاگرس یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده متانول، در منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی واقع شده که نقش به سزایی در تولید ملی ایفا می کند.

تعداد بازدید : ۱,۹۱۷