واگذاری لایسنس آمریکایی تولید پلی پروپیلن به چین

واگذاری لایسنس آمریکایی تولید پلی پروپیلن به چین
(سه شنبه ۱۵ اَمرداد ۱۳۹۸) ۱۱:۴۲

شرکت آمریکایی دابلیو. آر. گریس اند سی او. از واگذاری لایسنس فناوری فرآیند تولید پلی پروپیلن این شرکت، موسوم به یونیپول به گروه داتونگ کول ماین چین خبر داد.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی هیدروکربن انجینییرینگ (hydrocarbonengineering)، شرکت آمریکایی دابلیو. آر. گریس اند سی او. (W. R. Grace & Co.) به تازگی از واگذاری لایسنس فناوری فرآیند تولید پلی پروپیلن (PP) این شرکت، موسوم به یونیپول (UNIPOL) به گروه داتونگ کول ماین (Datong Coal Mine Group) چین خبر داد.
تاسیسات تولید پلی پروپیلن جدید واقع در داتونگ چین، قرار است سالانه 430 هزار تن پلی پروپیلن تولید کند و مطابق جدول زمانبندی تا سال 2022 میلادی تکمیل می شود.
فرآیند یاشده در کنار کاتالیست های اختصاصی شرکت گریس، موسوم به کونسیستا (CONSISTA)، گروه داتونگ کول ماین را قادر می سازد تا بیش از 200 گرید متنوع رزین را تولید و گزینه های پلی پروپیلن بیشتری را پیش روی مشتریان خود قرار دهد.
فناوری تمام فاز گازی (all gas-phase) فرآیند تولید پلی پروپیلن شرکت یونی پول امکان تولید طیف گسترده ای از هوموپلیمر پلی پروپیلن ها (PP homopolymer)، کوپلیمرهای تصادفی (random copolymers) و کوپلیمرهای مقاوم به ضربه (impact copolymers) مورد استفاده در صنعت را فراهم می آورد.
این فرآیند که بدون هیچ گونه قطعه متحرک در داخل رآکتور و با تجهیزات کمتر، به تولید می پردازد، به مراتب قابل اطمینان تر، امن تر و با ثبات تر است. موضوعی که هزینه های عملیاتی، نگهداری و تعمیرات را تا حدود زیادی کاهش می دهد.

تعداد بازدید : ۱,۳۴۵