لیوندل باسل ظرفیت تولید پلی پروپیلن تایلند را افزایش می دهد

لیوندل باسل ظرفیت تولید پلی پروپیلن تایلند را افزایش می دهد
(یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸) ۱۰:۳۰

لیوندل باسل قرار است ظرفیت جدید سالانه تولید پلی پروپیلن تایلند را در قالب یک طرح مشترک تا سقف بیش از نیم میلیارد پوند افزایش دهد.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی پلاستیک نیوز یوروپ (plasticsnewseurope)، شرکت چند ملیتی صنایع شیمیایی و پتروشیمی لیوندل باسل اینداستریز (LyondellBasell Industries) برنامه دارد ظرفیت سالانه تولید رزین پلی پروپیلن (polypropylene) تایلند را در قالب یک جوینت ونچر (joint venture) یا طرح مشترک، تا سقف بیش از نیم میلیارد پوند (Pound) افزایش دهد.

لیوندل باسل انداستریز که دفاتر مرکزی آن در هیوستون و لندن قرار دارد، قرار است 550 میلیون پوند ظرفیت جدید تولید پلی پروپیلن را در قالب جوینت ونچری تحت عنوان شرکت اچ ام سی پلیمرز (HMC Polymers) در شهر Map Ta Phut استان رایونگ تایلند ایجاد کند. این خط تولید چهارمین خطی است که شرکت اچ ام سی پلیمرز در این سایت اداره خواهد کرد.

لیوندل باسل در بیانیه ای به تازگی اعلام کرد که ساخت واحد جدید اچ ام سی پلیمرز را قادر می سازد تا سهم خود در بازار داخلی تایلند را حفظ کند.

این بیانیه همچنین می افزاید: خط تولید یادشده همچنین با هدف تامین رشد تقاضای سالیانه 5-6 درصدی برای انواع پلیمر در جنوب شرق آسیا، به یهره برداری می رسد.

هنوز تاریخ دقیقی برای راه اندازی تاسیسات جدید منتشر نشده است.

لیوندل باسل 29 درصد از سهام شرکت اچ ام سی پلیمرز را در اختیار دارد. 41 درصد از سهام این جوینت ونچر در مالکیت شرکت پتروشیمی پی تی تی گلوبال کمیکال پابلیک (PTT Global Chemical Public) تایلند و 30 درصد دیگر در اختیار سرمایه گذاران مستقل تایلندی است.

تعداد بازدید : ۹۷۲