مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه برگزار شد
(شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۸) ۱۱:۵۳

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 97 با تصویب 600 ریال سود نقدی برای هر سهم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه؛ در این جلسه که رأس ساعت 9:00 صبح روز چهارشنبه مورخ 1398/04/19 در محل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه برگزار شد، در ابتدا با تشکیل هیأت رئیسه مجمع شامل: رئیس مجمع، ناظرین، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و حسابرس و بازرس قانونی، جلسه از سوی رئیس مجمع با اعلام حضور 70 درصد سهامدار حاضر، رسمی اعلام و سپس گزارش عملکرد توسط مدیرعامل به مجمع ارائه گردید.

حسین صباغ مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه، ضمن خیرمقدم و تبریک دهه کرامت و همچنین تشکر از سهامداران شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه به ارائه گزارش عملکرد شرکت در سال مالی منتهی به 1397/12/29 پرداخت و عملکرد تولید، فروش، اقدامات مالی، پروژه فاز 2 و دیگر اقدامات مهم صورت گرفته سال مالی فوق را به صورت خلاصه به مجمع ارائه نمود.

وی سال 1397 را فصل تلاش و تکاپوی مدیران و کارکنان شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه عنوان کرد و دستیابی به رکوردهای جدید تولید و فروش را عاملی مهم در راستای افزایش بهره وری در شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه دانست.

توکلی رئیس مجمع نیز در ادامه ی جلسه از اقدامات هیأت مدیره، مدیرعامل و کارکنان شرکت در سال 97 تشکر کرد.

در ادامه بازرس و حسابرس قانونی به ارائه گزارش خود به مجمع پرداخت و با تأیید سهامداران صورت های سال مالی منتهی به 1397/12/29 به تصویب مجمع رسید.

مجمع عمومی همچنین پرداخت سود 600 ریال برای هر سهم برای سال مالی منتهی به 1397/12/29 را تصویب و نحوه پرداخت آن را مطابق اطلاعیه منتشره از سوی شرکت برای کلیه سهامداران حقیقی، از تاریخ 1398/05/05 از طریق کلیه ی شعب بانک ملت سراسر کشور با ارائه کارت ملی و کد بورس عنوان نمود.

موسسه حسابرسی و خدمات مالی کوشامنش به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت و نیز موسسه تدوین و همکاران به عنوان بازرس علی البدل به تصویب مجمع عمومی رسید.

همچنین روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه رسمی سراسری و روزنامه باختر به عنوان روزنامه رسمی محلی با تصویب مجمع به مدت یک سال انتخاب شدند.

در طول مجمع نیز دیگر بندهای دستور جلسه از سوی رئیس مجمع قرائت و به تصویب اعضای مجمع رسید.

تعداد بازدید : ۶,۳۷۲