مجمع عمومی سالیانه حراست های وزارت نفت برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه حراست های وزارت نفت برگزار شد
(دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸) ۱۹:۴۵

مجمع عمومی سالیانه حراست های وزارت نفت به میزبانی حراست شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

به گزارش نیپنا ، این مجمع با حضور بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ،حسن حاج حسینی رییس سازمان حراست صنعت نفت، نبی بیک زاد رییس کل حراست و هیات همراه به منظور ارائه گزارش عملکرد یکساله حراست شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مجمع ، بیک زاد رییس کل حراست شرکت ملی صنایع پتروشیمی ضمن  ارائه گزارشی از دستاوردها و عملکرد یک ساله  حراست به بررسی برخی از چالش های موجود و راه کار های موجود پرداخت .

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز با ابراز رضایت از عملکرد حراست خواستار ارتقا و گسترش نقش حراست در حوزه  نرم افزاری  شد .

محمدی در راستای حاکمیتی ماندن حراست ، در خواست  ارائه پیشنهادات حراستی و امنیتی از سوی حراست NPC برای گنجاندن در سند نقش و مسئولیت حاکمیت به عنوان جایگاه شرکتی حاکمیتی و توسعه ای در صنعت پتروشیمی شد.

بر پایه این گزارش ، حاج حسینی با اعلام رضایت از گزارش ارائه شده خبر از تصویب طرح های امنیتی در شورای امنیت کشور در مناطق عسلویه و ماهشهر داد و  بر ارتقا جایگاه ساختار اداری حراست تاکید کرد و نیز از  پیگیری های سازمان حراست نفت برای حل این موضوع خبر داد.

تعداد بازدید : ۴,۸۸۰